slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Електропотяги

ЕР1
Електропоїзд постійного струму виробництва Ризького вагонобудівного заводу (з 1957 по 1962 рік )
Напруга контактної мережі, кВ - 3
Кількість вагонів - 10
Маса, т:
- поїзда - 451 
- моторного вагона - 52,6 
- причіпного вагона - 37
- головного вагона - 38.5 
Конструкційна швидкість, км/год - 130
Номінальна потужньсть часового режиму, кВт:  
- загальна - 3600 
- моторного вагона - 720 
Прискорення поїзда з пасажирами на прямій горизонтальній ділянці шляху до швидкості 60 км/год, м/с2 - 0.6
Среднє сповільнення порожнього поїззда на прямій ділянці щляху, м/с2 - 0.9
Высота вагона від рівня головки рейки до опущенного струмоприймача, мм - 5005 
Кількість місць для сидіння:
- усього - 1056
- в моторному вагоні - 110
- в причіпному вагоні - 110
- в головному вагоні - 88
Схема формування поїзду: 5М+2Г+3П
Довжина по осях автозчеплень, м - 201, 493 
ЕР2
Електропоізд постійного струму виробництва Ризького вагонобудівного заводу (з 1962 по 1984 рік)
Напруга контактної мережі, кВ - 3
Число вагонів: 10
Маса, т:
- поїзда - 469.7 
- моторного вагона - 54,6 
- причіпного вагона - 40.9 
- головного вагона - 38.5
Конструкційна швидкість, км/год - 130 км/ч
Номінальна потужність часового режиму, кВт:
- загальна - 4000
- моторного вагона - 800
Прискорення поїзда з пасажирами на прямій горизонтальній ділянці шляху до швидкості 60 км/год, м/с2 -  0.6 
Середнє сповільнення порожнього поїзду на прямій ділянці шляху, м/с2 - 0.8 
Висота вагона від рівня головки рейки до опущенного струмоприймача,мм - 5086 
Кількісь місць для сидіння:
- усього - 1037
- в моторному вагоні - 110
- в причіпному вагоні - 107
- в головному вагоні - 83
Схема формування поїзда: 5М+2Г+3П
Довжина по осях автозчеплень, м - 201, 810 
ЕР2Т
Електропоїзд з рекуперативно-реостатним гальмуванням виробництва  Ризького вагонобудівного заводу (з 1987 по 1994 рік)
Напруга контактної мережі, кВ - 3
Число вагонів: 10
Маса, т:
- поїзда - 585.7 
- моторного вагона - 57,2
- причіпного вагона - 39.8 
- головного вагона - 41.65
Конструкційна швидкість, км/год - 130 
Номінальна потужність часового режиму, кВт:
- загальна - 4500
- моторного вагона - 900
Прискорення поїзда з пасажирами на прямій горизонтальній дільниці шляху до швидкості 60 км/год, м/с2 - 0.72 
Середнє сповільнення порожнього поїзду на прямій дільниці шляху, м/с2 - 0.8 
Розміри кузова вагона, мм: довжина - 19600
висота вагона  від рівня головки рейки до опущеного струмоприймача - 5076 (+-50) 
Кількість місць для сидіння:
- усього - 1039
- в моторному вагоні - 110
- в причепному вагоні - 107
- в головному вагоні - 84
Схема формування поїзда: 5М+2Г+3П
Довжина по осях автозчеплень, м - 242, 122
ЕПЛ2т
Електропоїзд постійного струму з рекуперативно-реостатним гальмуванням виробництва Луганського тепловозобудівного заводу (з 2000 по 2008 рік)
Напруга контактної мережі, кВ - 3
Кількість вагонів: 8
Маса, т:
- поїзда - 460 
- моторного вагона - 65
- причіпного вагона - 49 
- головного вагона - 51 
Конструкційна швидкість, км/год - 130 
Номінальна потужність часового режиму, кВт:-
- обща - 3840
- моторного вагона - 960
Прискорення поїзда з пасажирами на прямій горизонтальній ділянці шляху до швидкості 60 км/год, с/с2 - 0.6 
Середнє сповільнення порожнього поїзда на прямій ділянці шляху, м/с2 - 0.75
Розміри кузова вагона, мм: довжина - 202000 (+-400)
висота вагона від рівня головки рейки до опущенного струмоприймача, мм - 5076 (+-50)
Кількість місць для сидіння:
- всього - 1016
- в моторному вагоні - 130
- в причіпному вагоні - 130
- в головному вагоні - 118
Схема формування поїзда: 4М+2Г+3П
Довжина по осям автозчеплень, м - 202, 400