Рухомий склад - Електровози

ВЛ8
(Володимир Ленін,
8-вісний)
Роки побудови: 1953 -1967
Заводи: НЕВЗ, ТЕВЗ
Призначення: вантажний
Осьова формула: 2(2о-2о)
Вид струму та напруга в контактній мережі: постійна, 3 кВ
Конструкційна швидкість: 100 км/год
Годинна потужність ТЕД: 8x525 кВт
Швидкість годинного режиму: 42.6 км/год
Тривала потужність ТЕД: 8x470 кВт
Швидкість тривалого режиму: 44.3 км/год
Навантаження від колісной пары: 23 тс
Ширина кузова: 3105 мм
Висота с опущеным струмоприймачем: 5100 мм
ВЛ11М
(Володимир Ленін,
Модернізований)
Роки побудови: з 1986
Заводи: ТЕВЗ
ПРизначиння: вантажний
Осьова формула: 2(2о-2о) - 3(2о-2о) - 4(2о-2о) (2-3-4 секції)
Вид струму та напруги в контактній мережі: постійний, 3 кВ
Потужність часового режиму: 5360 - 8040 -10720 кВт (2-3-4 секції)
Потужність тривалого режиму: 44600 - 6900 - 9200 кВт (2-3-4 секції)
Швидкість тяги часового режиму: 387 - 581 - 774 кН (2-3-4 секції)
Сила тяги привалого режиму: 314 - 471 - 628 кН (2-3-4 секції)
Конструкційна швидкість: 100 км/год
Годинна потужність ТЕД: 4x650 кВт на секцію
Швидкість годинного режиму: 48.7 км/год
Тривала потужність ТЕД: 4x560 кВт на секцію
Швидкість тривалого режиму: 51.2 км/год
Навантаження від колісної пари: 25 тс
Довжина по осях автозчепу: 3160 мм
Ширина кузова: 3000 мм
Електричне гальмування: рекуперативне
Подвіска тяговых двигунів: опірно-осьова
ВЛ11М/6
(Володимир Ленін,
Модернізований)
Є модіфікаціею електровоза ВЛ11
Заводи: ТЕВЗ
Вид струму та напруга в контактній мережі : постійна, 3 кВ
Ширина колії: 1520 мм
електровоз складається з двох секцій. Умовне позначення секції «А» і «Б». Кожна секція має комплект обладнання, яке забеспечуе роботу секції в режимі тяги и електричного гальмування  з керуванням з кабіни будь-якої секції.
Механічна частина, тягові двигуни та допоміжні  машини, основна силова апаратура, ппаратура керування, габаритні показники електровоза ВЛ11м/6 уніфіковані з електровозами ВЛ11 та ВЛ11м.
Для поліпшення умов праці локомотивных бригад на електровозе встановлено модульни кабіни виробництва ТОВ "ПКВП МДС" (м.Дніпропетровськ).
Електровоз оснащений системами електронного контролера, пожарної безпеки та діагностики,  які розроблено НДІ «Квант-Радіоелектроніка».
Система пожежної безпеки «Нитка-ВЛ11» выконує такі основні функції: виявлення  ознак  пожежі, реєстрація тривожних повідомлень та  несправностей із зізначенням часу, даиы та  місця; передача діагностичних даних на зовнішній носій.
На електровозе ВЛ11М/6 застосовуються статичні перетворювачі другого покоління виробництва чеської фїрми Di-Elcom.
ДЕ1
(ДніпроЕлектровоз,
1 перший)
Роки побудови: з 1993
Заводи: ДЕВЗ
Призначиння: вантажна работа, ведення  пасажирських поїздів
Осьова формула: 2(2о-2о)
Вид струму та напруга в контактній мережі: постійний, 3 кВ
Службова вага: 184 т
Тиск колісної пари на колію: 230 кН
Конструкційна швидкість: 100 км/год
Потужність в годинному режимі: 6260 кВт
Сила тяги в годинному режимі: 440 кН
Потужність рекуперативного гальма: 6600 кВт
Потужність реостатного гальма: 6500 кВт
Довжина по осях автозчепу: 32000 мм
ЧС2
(ЧехоСловацький, тип 2; заводські позначення — 25Ео, 34Е)
Роки побудови: 1958 - 1976
Заводи: Шкода
ПРизначення: магістральний пасажирський електровоз
Осьова формула: 3о-3о
Вид струму танапруга в контактній мережі : постійний, 3 кВ
Служебова вага: 128 т
Навантаження на вісь: 21.3 т
Конструкційна швидкість: 160 км/год
Годинна потужність ТЕД: 6х770 кВт
Швидкість годинного режиму: 86.4 км/год
Тривала потужність ТЕД: 6х680 кВт
Швидкість тривалого режиму:91.5 км/год
ЧС7
(ЧехоСловацький, тип 7; заводське позначенння — 82Е)
Роки побудови: 1983 - 1999
Заводи: Шкода
Призначення: магістральний пасажирський електровоз
Осьова формула: 2(2о-2о)
Вид струму та напруга в контактній мережі: постійний, 3 кВ
Служебова вага: 172 т
Навантаження на вісь: 21.5 т
Конструкційна швидкість: 160 км/год
Тривала потужність ТЕД: 6160 кВт
Швидкість тривалого режиму:87.8 км/год