Контакти - Зворотній зв’язок (поставити питання)

ВІДПОВІДІ НА ТИПОВІ ПИТАННЯ   ЯК ПРОЇХАТИ   СКІЛЬКИ КОШТУЄ

Шановні відвідувачі!.

Ви маєте змогу поставити запитання директору регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Миколі Кужавському.


Водночас повідомляємо, що:
- це не довідкове бюро. Номери довідкових служб вокзалів регіональної філії зазначено в розділі «ПАСАЖИРАМ. Послуги на вокзалах», а структурних підрозділів – у розділі «ПРО ЗАЛІЗНИЦЮ. Структура»;
- усе ділове листування ведеться виключно через секретаріат, робота зі ЗМІ – через прес-центр (див. розділ «КОНТАКТИ»);
- щоб дізнатися розклад руху поїздів далекого сполучення та вартість проїзду в них оберіть   ЯК ПРОЇХАТИ та СКІЛЬКИ КОШТУЄ;
- розклад руху приміських поїздів, зміни у ньому та чинні тарифи ви знайдете у розділі «ПАСАЖИРАМ»;
- для отримання оперативної відповіді з питань продажу та резервування квитків через Інтернет та щодо роботи онлайн-систем звертайтеся до служби підтримки за телефоном: +380 (44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua;
- перед тим, як поставити своє запитання, перегляньте також ВІДПОВІДІ НА ТИПОВІ ПИТАННЯ , бо вже розміщені на сайті відповіді не дублюватимуться;
- анонімні звернення, звернення без заповнення обов’язкової форми, а також такі, що містять ненормативні чи лайливі слова та вирази, до розгляду не прийматимуться.

На розгляд вашої інформації потрібен певний час. Відповідь буде відправлено на зазначену вами електронну адресу.


Гарантуємо конфіденційність наданих вами особистих даних.