slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2012 році залізниця зекономила енергоносіїв на суму близько 36 мільйонів гривень 22/1/2013

У рамках реалізації Програми енергозбереження на залізничному транспорті України завдяки впровадженню енергозберігаючих заходів Придніпровська магістраль зекономила 2 млн 16, 8 тис. т дизпалива, 12 млн 128, 9 тис. кВт•год. електроенергії, 25,8 тис. куб. м природного газу, 98,3 т топкового мазуту, 688,3 Гкал теплової енергії. У грошовому вираженні загальна економія енергоресурсів за цей період склала 35 млн 827,3 тис. грн.

Серед основних заходів, які допомогли зекономити енергоносії, модернізація спецтехніки із заміною дизельних двигунів Д6, Д12 на більш економні ЯМЗ, встановлення з’єднувачів контактної мережі, впровадження економних світильників та ламп, заміна застарілого компресорного обладнання, ремонт і налагодження теплових мереж, реконструкція котелень із заміною застарілих газових котлоагрегатів на сучасні. На реалізацію цих заходів у 2012 році Придніпровська залізниця направила 3 млн. 791, 4 тис. грн.

У 2013 році підприємство продовжить дію програми енергозбереження. Крім ефективно діючих заходів, які проводились у минулому році, залізничники також запланували модернізувати у тепловозах ЧМЕ3 системи підігріву охолоджуючої рідини дизеля, впровадити на них системи контролю наявності та обліку витрат дизпалива БІС-Р. За рахунок модернізації електровозів комплектами електрообладнання типу БАРС збільшити рівень повернення електроенергії в контактну мережу при застосуванні електровозами рекуперативного гальмування, реконструювати системи освітлення в Дніпропетровському та Сімферопольському мотор-вагонних депо.

Крім того, мазутну котельню на ст. Верхівцеве виведуть з експлуатації, реконструюють у ній системи теплозабезпечення та впровадять газові котлоагрегати. Прилади обліку природного газу встановлять у Дніпропетровському та Запорізькому локомотивних депо тощо.

Нагадаємо, що залізнична галузь досить енергоємна і матеріаломістка. У структурі витрат основних видів енергоресурсів переважають електроенергія та дизельне паливо. Державна адміністрація залізничного транспорту реалізує довготривалу стратегію розвитку системи управління енергопостачанням галузі. Залізничники вводять нові технології, відпрацьовують нормативи і методи контролю за витратами енергоносіїв, знаходять можливості зниження енергоємності виконаних робіт. На кожній із залізниць України працюють штаби з енергозбереження, які розробляють організаційно-технічні заходи по енергозбереженню; забезпечують контроль за використанням енергоносіїв та нормування різних напрямків їх вживання. Укрзалізницею проводяться також заходи щодо зменшення використання котельно-пічного палива на виробництво теплової енергії. З цією метою проводиться реконструкція застарілих котелень з установкою сучасних високоефективних котлів, переведення мазутних котелень на роботу на природному газі та електроенергії.