slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На вокзалі Сімферополь здано в експлуатацію конкорс 29/1/2013

Сьогодні на вокзалі м. Сімферополь введені в експлуатацію конкорс (пішохідний перехід над залізничними коліями), який з'єднав між собою вокзальний перон і платформи для приміського сполучення (№ 5 і 6), і приміський касовий термінал.

На урочистостях з нагоди запуску в експлуатацію новобудов були присутні заступник Голови Ради міністрів АР Крим Валерій Пальчук, начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладкіх, начальник Кримської дирекції залізничних перевезень Придніпровської залізниці В`ячеслав Гудим, голова Республіканського комітету АРК з транспорту та зв`язку Микола Черевков.

Валерій Пальчук подякував керівництву Придніпровської залізниці за засоби і зусилля, завдяки яким був збудований конкорс на вокзалі Сімферополь.

«Сьогодні ми отримали сучасні, європейські та зручні ворота Криму, які первими зустрічають гостей півострову. Впевнений, що залізнична інфраструктура півострову буде розвиватись і надалі», - прокоментував В.Пальчук.

«Я щиро радий за колектив Придніпровської залізниці, що осилив такий серйозний проект, який є одним з найбільших об’єктів залізничної інфраструктури півострова.

Але ми тільки на початку великого шляху і зупинятись не будемо. Попереду – розвиток швидкісного руху для Криму і, відповідно, підготовка залізничної інфраструктури для його впровадження», - відзначив Ігор Гладкіх.

Роботи з будівництва конкорсу з касовим павільйоном для приміського сполучення були розпочаті рік тому на виконання доручення Президента України про модернізацію інфраструктури приміського залізничного вузла м. Сімферополя для підвищення його пропускної спроможності, покращення умов обслуговування та безпеки пасажирів, розділення пасажиропотоків далекого та приміського сполучення.

Введений в експлуатацію конкорс являє собою напівпрозору будову довжиною 96 м і шириною 8,7 м, в основі якої знаходяться міцні металоконструкції, розташовані над залізничними коліями на висоті 8 м і облицювання вентилювати фасадними системами з композитного матеріалу алюкобонд. Всередину конкорсу можна потрапити по сходах або ж за допомогою ліфтів і ескалаторів фірми «OTIS».

Зведенню конкорсу передувала робота енергетиків магістралі, яка дозволила безпечно виконати монтаж металевих конструкцій над контактною мережею, і масштабні земляні роботи (прокладка каналізаційних колодязів, перенесення комунікацій зв'язку, електрокабелів і т.д.).

Разом з конкорсом запрацював і новий приміський касовий термінал, зведений за 6-ю пасажирською платформою, - навпроти будівлі вокзалу. Площа цього павільйону - 340 кв.м. Тут знаходяться довідкове бюро і чотири квиткові каси для пасажирів приміських електропоїздів. Одна з кас буде обслуговувати пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. У зручній, просторій і світлій будівлі передбачені потужні системи вентилювання, що дуже важливо для спекотного кримського регіону.

Крім того, навколо нового приміського терміналу створено справжню зелену зону: будівельники поклали тут тротуарну плитку, висадили молоді дерева і чагарник, оформили газони, встановили декоративну огорожу, ліхтарі і лавки.

Особливістю приміського вокзалу станції Сімферополь будуть також 9 турнікетних систем, змонтованих на входах і виходах на 5-у і 6-у пасажирські платформи. Турнікети покликані протидіяти безквитковому проїзду в електропоїздах приміського сполучення.

Слід зазначити, що протягом усього періоду будівельних робіт на станції Сімферополь вокзал продовжував приймати поїзди далекого і приміського сполучення.

Так, в 2012 році сімферопольський вокзал відправив 9 млн 435 тис. пасажирів, у тому числі 5 млн 583 тис. - у приміському сполученні.

Загальна вартість робіт з будівництва і введення в експлуатацію пішохідного переходу над залізничними коліями і приміського касового терміналу перевищила 35 млн гривень.