slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Залізниця готується до весняного водопілля 13/2/2013

Придніпровські залізничники розпочали підготовку до безперебійної та безпечної роботи в умовах весняного водопілля.

У структурних підрозділах залізниці створено штаби з питань водоборотьби, серед колійників проводяться інструктажі щодо забезпечення безпеки руху поїздів у період льодоходу та пропуску весняних вод.

До роботи готові 14 водомірних постів (8 з них - у Дніпропетровській області), де від початку лютого здійснюється регулярне спостереження за рівнем води у місцевих річках.

Досягнуто домовленості з аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення ГТУ МНС України в Дніпропетровській області щодо виконання у разі потреби підривних робіт з дроблення льоду під мостами, аби унеможливити виникнення крижаних заторів та розливу річкових вод.

На підприємстві встановили посилений контроль за інфраструктурними об’єктами та проблемними місцями колійного господарства, схильними до водорозмиву. Здійснюється огляд водосховищ і дамб з верхової сторони залізничної колії, а також отворів малих мостів, водовідвідних труб та зливів, щоб забезпечити вільний пропуск весняних вод, усунути наявні захаращення тощо. За необхідності на підприємстві готові сформувати чотири протирозмивних поїзди.

Дев’ять пожежних поїздів Придніпровської залізниці, дислокованих на станціях Нижньодніпровськ-Вузол, Синельникове-1, Кривий Ріг, П'ятихатки, Запоріжжя-Ліве, Мелітополь, Джанкой, Сімферополь, Айвазовська, вкомплектовано стаціонарними та переносними мотопомпами (усього 27 одиниць). Ще 11 мотопомп знаходяться на дистанціях колії.

У структурних підрозділах служби колії наразі готують матеріали, інвентар та інструменти, які можуть бути задіяні для забезпечення пропуску льодоходу та весняних вод.

На поточний момент на водоймах регіонів, які обслуговує Придніпровська залізниця як перевізник, льоду немає, рівень води не становить загрози для мостів та інфраструктурних об’єктів магістралі.