slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Кримські об’єкти залізниці інспектувала спільна комісія підприємства та УЗ 5/4/2013

Днями об’єкти Придніпровської магістралі, до яких наразі прикута особлива увага не тільки залізничників, але й жителів Кримського півострова (ділянку шляху Дніпропетровськ – Сімферополь та будівництво автотранспортної розв’язки біля залізничного вокзалу м. Севастополь) з робочою поїздкою відвідала група фахівців магістралі на чолі з начальником ДП «Придніпровська залізниця» Ігорем Гладкіх, керівники трьох главків Укрзалізниці: Головного управління колійного господарства Євгеній Юрковський, ГУ електрифікації та енергопостачання Віталій Максимчук, ГУ автоматики, телемеханіки і зв’язку Володимир Басов, а також представники підрядних організацій.

Поїздка розпочалась з огляду маршруту Дніпропетровськ – Сімферополь, на якому ведуться комплексні підготовчі роботи до запровадження швидкісного руху пасажирських поїздів. На шляху слідування перевірявся стан колійного господарства, контактної мережі, пристроїв сигналізації, централізації та блокування, пасажирських платформ і переїздів, а також перебіг робіт із розвитку залізничної інфраструктури, які на цій ділянці виконують придніпровські залізничники, обговорювались проблемні питання та «вузькі місця».

У підсумку план заходів з організації швидкісного руху пасажирських поїздів на ділянці Дніпропетровськ – Сімферополь поповнився низкою «свіжих» пунктів: демонтувати під’їзні колії, які не використовуються, дві пасажирські платформи по станції Плавні й одну технологічну – по станції Мелітополь, що не відповідають вимогам швидкісного руху; очистити смугу відведення залізниці від сміття; вирішити долю малодіяльних залізничних переїздів, які перетинають ґрунтові шляхи; та ін.

Разом із тим, отримали високу оцінку зусилля придніпровських залізничників щодо розвитку залізничної інфраструктури на кримському напрямку.

- Роботу енергетиків підприємства можу оцінити на «тверду» четвірку з плюсом, - сказав керівник главку електрифікації та енергопостачання Укрзалізниці Віталій Максимчук. – Основні обсяги робіт на цьому напрямку вже виконано, станом контактної мережі я цілком задоволений, залишились лише незначні деталі, доробки – і зможемо впевнено говорити, що ми готові пропускати на цій ділянці електропоїзди зі швидкостями до 160 кмгод. Певен, що за кілька тижнів (а це навіть раніше строку) усі заплановані роботи по службі енергопостачання буде завершено. Про це і доповідатиму Генеральному директору Укрзалізниці.

Очільник Головного управління автоматики, телемеханіки і зв’язку УЗ Володимир Басов також підкреслив, що роботи на ділянці Дніпропетровськ – Сімферополь ведуться швидкими темпами: фахівці служби сигналізації та зв’язку Придніпровської залізниці наразі вже виконали до 80% запланованих робіт і, поза всіляким сумнівом, вкладуться у відведені їм строки.

А от колійники магістралі лише приступили до активних ремонтно-колійних робіт, які суттєво залежать від сезону. Однак працюють вони за графіком, тож жодних несподіванок, схоже, теж не буде.

- Ми склали цілком реальні плани, - розповів начальник главку колійного господарства УЗ Євгеній Юрковський, - узгоджено всі «вікна», виділені люди й необхідна техніка. За необхідності додамо ще й спеціалізовані машини Українського центру та Укрзалізниці. Потрібен лише час, адже кожен вид робіт має свою технологію, свій цикл, який необхідно витримати. Однак «старт» вселяє в мене оптимізм, я вірю в придніпровських колійників.

Порадував перевіряльників і перебіг робіт на будівництві автотранспортної розв’язки біля залізничного вокзалу м. Севастополь, де наразі облаштовують опалубку під бетонування другого з прибудованих мостів, впорядковують та озеленяють вокзальну й привокзальну територію. Адже невдовзі севастопольський вокзал після майже річної перерви має повернутись до звичного графіку приймання-відправлення пасажирських поїздів. Під час огляду будівництва особливо наголошувалося на тому, що усі роботи мають виконуватись якісно, «на роки», аби вони вкотре засвідчили надійну репутацію Придніпровської магістралі та високу майстерність її фахівців.