slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Звертаємося до ЗМІ з проханням поширювати достовірну інформацію щодо діяльності залізниці 26/4/2013

Днями деякі ЗМІ розповсюдили інформацію про ніби-то аварійні залізничні платформи, що загрожують безпеці пасажирів, де згадувалася і Придніпровська залізниця.

Придніпровська залізниця заявляє, що серед 517 пасажирських платформ, які є на всій протяжності магістралі, аварійних (поточна експлуатація яких загрожує безпеці пасажирів) немає. Це засвідчило нещодавнє обстеження технічного стану всіх залізничних вокзалів, перонів, посадочних платформ та зупиночних пунктів магістралі.

На поточний момент потребують планового ремонту (а не заміни як аварійні, а отже небезпечні) 54 пасажирські платформи. Двадцять з них буде відремонтовано цьогоріч, решта – у 2014 році. Такі ремонти щорічно виконуються підприємством відповідно до плану капітальних вкладень. Зокрема, у 2008р. було відремонтовано 19 пасажирських платформ, у 2009р. – 21, у 2010р. – 19, у 2011р. – 21, у 2012р – 29.

Велику роботу з оновлення пасажирських платформ по Придніпровській залізниці виконано і в зв’язку з підготовкою до запровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на напрямках П’ятихатки – Дніпропетровськ, Дніпропетровськ – Синельникове-1, Синельникове-1- Запоріжжя. Зараз такі ж роботи ведуться на кримському напрямку – від Запоріжжя до Сімферополя.

Усі ремонтні роботи на вокзалах, перонах, посадочних платформах та зупиночних пунктах, які є об’єктами інфраструктури Придніпровської залізниці, проводяться виключно коштом підприємства, без залучення фінансування з місцевих бюджетів.

При цьому проблема виплати відшкодувань із місцевих бюджетів за пільгові перевезення пасажирів у приміському сполученні для Придніпровської залізниці є дійсно актуальною з огляду на той факт, що в першому кварталі поточного року підприємству компенсовано трохи більше 50% за фактичні перевезення пільговиків у приміському сполученні. У грошовому вираженні сума боргу складає 5 млн 200 тисяч гривень (а це вартість будівництва 15-20 нових пасажирських платформ).

Ремонтні роботи на пасажирській платформі 1045-й кілометр, згаданій у ЗМІ, було виконано у 2012 році у зв’язку з підготовкою залізничної інфраструктури на ділянці Синельникове – Сімферополь до вимог запровадження швидкісного пасажирського руху. Після аналізу місцевого пасажиропотоку, який середньодобово становить 50 пасажирів на 6 пар приміських поїздів, а також економічної доцільності утримання тут довгої пасажирської платформи, що вичерпала термін своєї експлуатації, її було замінено на нову, коротшу. Утім, машиністи приміських електропоїздів, що роблять зупинку на платформі 1045-й кілометр, заздалегідь попереджають пасажирів, з яких саме вагонів слід виходити на цю платформу задля зручності та безпеки.

Щодо станції Карнаухівка, яка теж згадується у ЗМІ, то по цій станції взагалі не зупиняється жоден приміський чи пасажирський потяг.

Придніпровська залізниця відкрита до обговорення з представниками ЗМІ та громадськістю важливих тем, що стосуються безпеки залізничної інфраструктури чи пасажирських перевезень. Однак вона просить журналістів утриматись від популістського підходу до їх висвітлення, глибоко вивчати проблеми та шляхи їх вирішення, звертатися за коментарем виключно до фахівців і зважати на їх думку.