slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Залізниця відкрила швидкісний рух на Крим 27/5/113

ДП «Придніпровська залізниця» успішно переходить на європейські стандарти перевезення та обслуговування пасажирів.

Відповідно до Концепції впровадження швидкісного руху на залізницях України сьогодні, 27 травня 2013 року, було відкрито рух швидкісних поїздів класу "Інтерсіті+" (Hyundai Rotem) на маршрутах Дніпропетровськ-Сімферополь і зворотно, які всього за 5 годин із комфортом довезуть пасажирів з обласного центру до столиці Південного узбережжя Криму.

Відтепер поїзд № 152/151 Дніпропетровськ – Сімферополь (у графіку з 27.05 по 08.09.2013) щоденно відправлятиметься із Дніпропетровська о 08.45, до Сімферополя прибуватиме о 13.40; зворотно із Сімферополя вирушатиме о 17.04, до Дніпропетровська прибуватиме о 21.59. Базова вартість проїзду 1-м класом - 380 грн, 2-м - 233 грн.

Для зручності пасажирів Придніпровська залізниця також зберігає курсування щоденного нічного поїзда № 90/89 сполученням Дніпропетровськ – Сімферополь (він у графіку з 26.05 по 01.09.2013р.).

Для того, щоб до Криму і зворотно можна було дістатись як ніколи швидко, придніпровські залізничники у стислі строки якісно виконали значні обсяги робіт.

Так, протягом лютого - травня 2013 року на напрямку Дніпропетровськ – Сімферополь підприємство модернізувало 38,4 км колії; капітально відремонтувало 2,4 км, середньому ремонту піддало 83,4 км, а комплексно-оздоровчому – 13,1 км колії. Також було відремонтовано 62 комплекти стрілочних переводів, замінено близько 17,2 км плітей безстикового шляху.

Ще на кримському напрямку капітально відремонтували залізничні мости на перегонах Джанкой – Відрадна та Відрадна – Урожайна, поточним та косметичним ремонтом оновили 27 будівель і споруд: вокзали Іларіонове, Синельникове-1, Таврійськ, Острякове; низку виробничих та санітарно-побутових приміщень на ст. Славгород, Новогупалівка, Запоріжжя-1 та Запоріжжя-Вантажне, Канкринівка, Таврійськ, Федорівка, Обільна, Мелітополь, Урожайна, Краснопартизанська, Сімферополь-Вантажний; 18 постів чергового по переїзду, скрізь облаштували прилеглу до залізничних об’єктів територію.

Чималу роботу було виконано і для приведення пасажирських платформ на шляху слідування швидкісних пасажирських експресів до вимог прискореного руху, зокрема, 13 платформ демонтовано, 29 відремонтовано, побудовано 11 (на ст. Янцеве, Канкринівка, Бурчацьк, Плавні, перегонах Сокологірне – Партизани, Салькове – Сиваш, Канкринівка – Плавні).

Крім того, залізничники провели ревізію 713 км контактної підвіски, замінивши дефектні деталі; замінили 91 дефектну опору контактної мережі (64 нових – установили на «кривих» ділянках шляху), 2,55 км несучого та 3,5 км контактного дроту, 761 ізолятор на полімерний; пофарбували 1512 металевих опор та жорстких поперечок; на 40 станціях, платформах і переїздах модернізували освітлення, виконали низку інших електротехнічних робіт.

На Придніпровській магістралі також виконали ревізію і ремонт пристроїв автоблокування та електроцентралізації на ділянці шляху завдовжки 357 км, відремонтували 1,45 км магістрального кабелю, апаратуру, опори та кабельні мережі гучномовного оповіщення, замінили близько 5 тис. од. бордюрів та плитки.

Усі роботи проводились силами дорожніх служб - колії, електропостачання, сигналізації та зв’язку, будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд. Загальна вартість зробленого склала близько 230 млн грн.

Слід зазначити, що крім швидкісного пасажирського експреса Дніпропетровськ-Сімферополь з 27 травня 2013 року Придніпровською залізницею розпочали курсування ще два цілорічні щоденні швидкісні поїзди категорії "Інтерсіті+" (ŠKODA): №178/177 Донецьк-Сімферополь (відправлення з Донецька о 07.21, у Сімферополі – о 14.04; зворотно із Сімферополя – о 15.28, у Донецьку - о 22.19) та № 175/176 Харків – Сімферополь (з Харкова – о 07.00, у Сімферополі – о 13.52, зворотно із Сімферополя - о 15.18, у Харкові – о 22.13). Базова вартість проїзду 1-м класом - 420 грн, 2-м - 224 грн.

Пасажири також повинні знати, що при придбанні проїзного документу у вагони 1-го класу швидкісних експресів категорії «Інтерсіті» за 45 – 44 діб вартість квитка зменшується на 15%, за 43 – 30 діб - на 10 %, за 29 – 15 діб – залишається незмінною, за 14 – 5 діб - зростає на 5%, за 4-3 доби - на 10%, за 2-1 добу - на 15%. Тож надійніше і вигідніше подбати про подорожі залізницею заздалегідь!

Довідка:

Міжрегіональні електропоїзди подвійного живлення - «Hyundai Rotem» та двоповерхова «ŠKODA», призначені для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеного комфорту на електрифікованих ділянках залізниць України з шириною колії 1520 мм, постійним струмом напругою 3000 В або змінним струмом напругою 25кВ, частотою 50 Гц. Здатні розвивати максимальну експлуатаційну швидкість до 160 км/год.

«Hyundai Rotem» складається з 9 вагонів (три першого класу (2,5,8 вагони) та шість другого (1,3,4,6,7,9), загальна кількість місць для сидіння - 579. У кожному вагоні встановлено монітори, які інформують пасажирів про маршрут поїзда, наступну зупинку, швидкість руху, погодні умови тощо, та по 2 відеокамери, які фіксують усе, що відбувається у салоні. Обслуговують пасажирів 3 стюарди. Усі вагони електропоїзда мають автоматичні зовнішні розсувні двері, системи вентиляції і кондиціювання повітря з функцією охолодження (у літній період) і обігріву (взимку), по 2 екологічні вакуумні санвузлами, буфет. Крім того, Hyundai Rotem пристосований для людей з обмеженими фізичними можливостями (є спеціальні санвузли та місця для інвалідів-візочників). Термін експлуатації електропоїзда – 50 років.

Вагони електропоїздів «ŠKODA» оснащені автоматичними зовнішніми розсувними дверима, обладнані системою вентиляції і кондиціювання повітря з функцією охолодження повітря в літній період і обігріву - в зимовий. Сидіння у відділеннях для пасажирів 1-го класу розташовані за схемою 2 + 1, 2-го - 2 + 2 навпроти один одного. Загальна кількість місць у шестивагонній комплектації — 607, з яких 1-го класу — 46, 2-го класу – 561, є буфет.

Нагадаємо, що усі швидкісні поїзди категорії "Інтерсіті+" (Hyundai Rotem та ŠKODA) обслуговуються Українською залізничною швидкісною компанією (УЗШК).