slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Робота зі збереження вантажів, які перевозить залізниця, стала ефективнішою 5/8/2013

За підсумками першого півріччя 2013 року збитки Придніпровської залізниці від незбережених перевезень вантажів зменшились на 16% (до 360 тис. гривень проти 428 тисяч гривень за той же період минулого року).

Найвідчутніших втрат підприємству за цей час завдали крадіжки вугілля (202, 6 тис. грн), металопродукції (92 тис. грн), брухту (26,8 тис. грн), комплектуючих до агротехніки (23 тис. грн), залізорудної сировини (14,8 тис. грн), які траплялися переважно під час технологічних зупинок вантажних поїздів на ділянці Чаплине - Синельникове.

Аби унеможливити подібні випадки, на залізниці вживаються заходи до забезпечення схоронності вантажів під час їх транспортування, ліквідації причин і умов, які породжують незбережені перевезення вантажів.

Так, на станціях П`ятихатки-Стикова, Чаплине, Нижньодніпровськ-Вузол, Павлоград-І, Інгулець, Апостолове, Джанкой працюють автоматизовані системи контролю за вантажем та цілісністю залізничних вагонів у русі (АСК ЦВР), дані цих систем щодоби ретельно аналізуються.

У першому півріччі поточного року за допомогою систем відеоспостереження, встановлених на станціях Придніпровської залізниці, було оглянуто близько 3 мільйонів вагонів, з яких у 56 тис. 196 виявлено комерційні несправності (порушення технічних умов навантаження), у 19 тис. 995 – нестачу вантажу тощо.

За цей же період на станціях магістралі піддали контрольному зважуванню 17 тис. 296 вагонів, провели 1 тис. 159 перевірок кількості вантажу у вагонах, виявили 1 тис. 998 вагонів з недовантаженням загальною вагою 5 тис. 641,7 тонни та 278 вагонів з перевантаженням загальною вагою 737,5 тонни.

Аби крадії не зазіхали на листовий прокат виробництва ВАТ „Запоріжсталь”, залізницею його перевозять у пачках, запакованих у металевий кожух, вагою понад 100 кг. При цьому Придніпровська магістраль забезпечує патрулювання ділянок Запоріжжя-Ліве – Нікополь – Апостолове – Кривий Ріг-Сортувальний (Кривий Ріг-Головний) – Тимкове, Запоріжжя-Ліве – Нижньодніпровськ-Вузол – П’ятихатки-Стикова, Запоріжжя-Ліве – Джанкой тощо.

Крім того, для захисту вантажів від втручання сторонніх осіб підприємство уклало ряд договорів із приватними охоронними підприємствами, які постійно працюють на ділянці П’ятихатки-Стикова – П’ятихатки, у парках станцій П’ятихатки-Стикова, П’ятихатки, Запоріжжя-Ліве, Синельникове-1.

Для уникнення крадіжок вугілля диспетчерський апарат підприємства без потреби не зупиняє вантажні поїзди на проміжних станціях Чаплинської, Верхівцевської та Синельниковської дільниць, а на станціях Богуславський та Миколаївка-Донецька було виставлено пости воєнізованої охорони.

Також ведеться постійна перевірка пунктів приймання брухту - І-му півріччі 2013 року здійснено 34 таких перевірки.