slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Буде побудовано шляхопровід на перегоні Нікополь-Марганець 21/2/2011

Безумовне дотримання правил всіма учасниками руху – основна запорука безпеки залізничних переїздів, - таку думку висловив на прес-конференції в інформаційній агенції «Новий міст» (м. Дніпропетровськ) заступник начальника – головний ревізор з безпеки руху поїздів та автотранспорту Придніпровської залізниці Сергій Савченко.

За його словами, після аварії під Марганцем 12 жовтня 2010 року керівництво ПЗ ужило низку заходів, покликаних унеможливити подібні трагедії в подальшому. Зокрема, комісійно було обстежено всі 524 переїзди Придніпровської залізниці, під час цих перевірок виявлено 2572 недоліки, в тому числі 600 - компетенції експлуатаційних служб. Кількість самих переїздів тоді було скорочено до 501, а на усунення зауважень відводилося два місяці.

Затим було проведено ще одну перевірку - силами ревізорів з безпеки руху, яка показала, що не всі виявлені попереднім обстеженням недоліки усунуто, хоча про це й відзвітовано, а окремі - взагалі залишились поза увагою перевіряльників. За результатами контрольної ревізії до безвідповідальних керівників було вжито заходи дисциплінарного покарання, а усунення всіх виявлених недоліків відтерміновано на початок лютого. На поточний момент залишаються не виконаними лише ті заходи, які затримала зимова негода (морози, сніг, ожеледь), наприклад, нанесення осьової розмітки, лінії «стоп» тощо. З першим потеплінням ці роботи теж буде завершено.

Також коштом Придніпровської залізниці видрукувано 900 тис. попереджувальних листі-вок з правилами перетину залізничних переїздів. Цю наочність роздали водіям на самих пере-їздах та розповсюдили через залізничні каси.

За словами С. В. Савченка, після трагедії під Марганцем чимало нарікань було на відсутність шлагбаумів на залізничних переїздах. Тож фахівці виконали аналіз ДТП на цих ділянках залізниці за період 2005-2010 рр. Як показала статистика, впродовж п’ятирічки на переїздах ПЗ зареєстровано 121 транспортну пригоду: 8 - там, де є чергові та шлагбауми (таких переїздів по залізниці 113), сім осіб загинуло, вісім травмовано; 100 – там, де наявна лише попереджувальна сигналізація (таких переїздів 394), загинуло 67 чоловік, 8 травмовано; у 13 випадках ДТП траплялись поза переїздом (автотранспорт допускав зіткнення із заліз-ничним під час руху), загинуло 5 осіб. Співвідношення кількості загиблих та постраждалих – не на користь обладнаних шлагбаумами залізничних переїздів. Вочевидь, справа в недотриманні правил руху його учасниками. Сергій Савченко наголосив на тому, що для залізничників безпека перевезень є безумовною - лише в одній електричці іде до 2 тисяч пасажирів, а вантажні потяги перевозять «всю таблицю Менделєєва», тож високої свідомості та відповідальності, суворого дотримання всіх правил на Придніпровській залізниці очікують і від решти учасників руху.

Посадовець також доповів про хід робіт на будівництві шляхопроводу над залізничними коліями на 116 км перегону Нікополь-Марганець та на реконструкції міської лікарні м. Марганець, які фінансуються коштом Придніпровської залізниці. Роботи тут мають завершитись до 1 квітня та 1 березня 2011 року відповідно, а витрати складуть близько 30 млн – у першому випадку та понад 21 млн грн – у другому.

Наприкінці прес-конференції Сергій Савченко відповів на запитання присутніх журналістів.