slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На зиму придніпровських залізничників одягнуть не тільки тепло, але й якісно та зручно 13/9/2013

В управлінні Придніпровської магістралі вперше проведено широкий показ зимового спецодягу, запропонованого залізничникам фірмами-виробниками під час нещодавніх тендерних торгів.

Зазвичай на подібні «оглядини» приходило вузьке коло фахівців з охорони праці - цього ж року до участі в них запросили ще й керівників та головних інженерів служб, а також постачальників.

Не залишилися осторонь і профспілки, які традиційно наглядають за виконанням умов Колективного договору щодо забезпечення придніпровських залізничників спецодягом.

Свою продукцію, представлену в дев’яти лотах (а саме: костюми теплозахисні «Гудок», «Колійник», «Енергетик», утеплені жіночі та чоловічі костюми, куртки і штани), продемонстрували 11 підприємств-виробників із Києва, Дніпропетровська та Ромен.

Учасники показу попередньо вже оголосили свої комерційні пропозиції щодо ціни спецодягу, надали його технічні характеристики та іншу запитувану організаторами торгів документацію. Крапку у виборі переможців тендеру, які й одягатимуть придніпровських залізничників на зиму, мала поставити саме думка фахівців служб, висловлена після показу.

Огляд представленого асортименту проходив вельми жваво: дехто вироби не тільки мацав, пробував на міцність, розстібував чи заглядав усередину, але й приміряв на себе.

«Це має бути теплий, але водночас легкий одяг, який застібається наглухо, не має виступаючих елементів, - говорить в.о. начальника служби електропостачання Сергій Горбач. – Адже наші «контактники» працюють здебільшого на висоті. А от на рукавах потрібна «резинка», щоб утримувати рукавиці, без яких енергетику взимку теж ніяк».

Колійників же турбувала щільність тканини (особливо в зоні колін), наявність водовідштовхувального просочування (бо працювати часто доводиться в умовах негоди), а також зйомної внутрішньої підстібки (щоб зручніше прати: «верх» чи «низ» за потреби).

Усіх без виключення відвідувачів цікавила міцність матеріалів і швів (причому як на зовнішній стороні одягу, так і всередині), його здатність утримувати тепло, швидко забруднюватись, багатофункціональність, яку мають забезпечувати зйомні елементи, наявність глибоких внутрішніх і зовнішніх кишень, світловідбивних смуг тощо. Не останнім пунктом була і максимальна натуральність матеріалів, використаних у виробах, - стовідсотковій «синтетиці» висловили одностайне «ні».

«Очі розбігаються від значної кількості пропозицій, - говорить головний інженер-перший заступник начальника Придніпровської залізниці Юрій Тищенко. – Втім, саме це і дає нам можливість вибрати з-поміж усього дійсно найкраще - найбільш зручне, максимально уніфіковане для залізничних професій, демісезонне та багатофункціональне. Щоб наші працівники не нагадували «капустяні качани» - були вдягнені тепло, але водночас зручно, якісно та гарно».

Усі зауваження і побажання представників служб ретельно занотували фахівці залізничної служби матеріально-технічного постачання. Найбільш суттєві мають неодмінно врахувати переможці торгів під час виготовлення оптових партій.

Пошити ж належить понад 13, 5 тис. одиниць різного одягу на загальну суму більш як 3, 2 млн гривень. І у доволі стислі терміни, бо ввесь спецодяг має бути готовий до 15 жовтня, щоб ще до холодів потрапити в усі структурні підрозділи залізниці.