slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Залізничники закликають водіїв дотримуватись правил дорожнього руху 7/10/2013

Придніпровська залізниця вкотре нагадує водіям автотранспортних засобів про важливість дотримання правил дорожнього руху (ПДР) задля власної безпеки, безпеки своїх пасажирів та членів локомотивних бригад.

За 9 місяців 2013 року на залізничних переїздах і коліях Придніпровської магістралі сталось 5 дорожньо-транспортних пригод, в яких зазнали травм 2 особи (за аналогічний період 2012 р. на залізниці зареєстровано 6 ДТП, в яких одна людина загинула та 4 травмовано).

Усі цьогорічні ДТП стались з вини водіїв автотранспортних засобів, які порушили правила дорожнього руху під час перетину залізничної колії.

Щоб унеможливити подібні випадки, на підприємстві посилену увагу приділяють проведенню технічних та профілактичних заходів.

Зокрема, з початку 2013 року залізничники капітально відремонтували ряд переїздів (на станції Плодородна, перегонах Обільна – Мелітополь, П`ятихатки – Елеватор), вклали 48 комплектів настилу зі збірного залізобетону на переїздах станцій Слов`янка, Острякове, Павлоград-1, Межирічі, Передатна, на перегонах Ігрень – ГРЕС, Зачепилівка – Бузівка, П`ятихатки – Елеватор, Грекувата – Червоний Шахтар та ін., заасфальтували підходи до переїзду на перегоні Мала Білозірка – Каховське Море, покращили видимість на переїзді перегону Фісаки – Обща, закрили для руху переїзд без чергового на перегоні Жовті Води-1 – Жовті Води-2, у розряд технологічних перевели переїзд на перегоні Синельникове-1 – Синельникове-1.

Серед технічних заходів, покликаних підвищити безпеку залізничних переїздів, також запровадження на окремих переїздах попереднього ввімкнення загороджувальної сигналізації при аварійному відкритті основних шлагбаумів та схем ввімкнення ламп переїзних світлофорів на постійне горіння в разі несправності комплекту реле миготіння.

На переїздах станцій Феодосія, Запоріжжя-Вантажне, Передатна, Запоріжжя-1, перегонів Брагинівка – Миколаївка-Донецька, Роз`їзд 20-й км – Енергодар, де був відсутній контроль цілісності ламп переїзних світлофорів або цей контроль був виконаний із застосуванням одного реле, модернізовано пристрої переїзної автоматики. На переїзних світлофорах також впроваджено 76 світлодіодних голівок, які покращують видимість сигналів.

Крім того, підприємством надруковано та розповсюджено на залізничних переїздах, в квиткових касах, у приміських та пасажирських поїздах, а також серед водіїв 20 тис. флаєрів із вкладишем щодо безпеки руху на залізничних переїздах.

Довідка: Витяг з «Правил дорожнього руху України»

20. Рух через залізничні переїзди

20.1. Водії транспортних засобів можуть перетинати залізничні колії лише на залізничних переїздах.

20.2. Під'їжджаючи до переїзду, а також починаючи рух після зупинки перед ним, водій зобов'язаний керуватися вказівками і сигналами чергового по переїзду, положенням шлагбаума, світловою та звуковою сигналізацією, дорожніми знаками і дорожньою розміткою, а також переконатися в тому, що не наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.3. Для пропуску поїзда, що наближається, і в інших випадках, коли рух через залізничний переїзд заборонено, водій повинен зупинитися перед дорожньою розміткою, дорожнім знаком, шлагбаумом чи світлофором так, щоб бачити сигнали, а якщо засоби організації дорожнього руху відсутні — не ближче 10 м до найближчої рейки.

20.4. Якщо перед переїздом немає дорожньої розмітки або дорожніх знаків, що визначають кількість смуг руху, рух транспортних засобів через переїзд дозволяється лише в один ряд.

20.5. Рух через переїзд забороняється, якщо:

а) черговий по переїзду подає сигнал заборони руху — стоїть до водія грудьми або спиною з піднятим над головою жезлом (червоним ліхтарем чи прапорцем) або з витягнутими в сторони руками;

б) шлагбаум опущений або почав опускатися;

в) увімкнено заборонний сигнал світлофора чи звуковий сигнал незалежно від наявності та положення шлагбаума;

г) за переїздом утворився затор, який змусить водія зупинитися на переїзді;

ґ) до переїзду в межах видимості наближається поїзд (локомотив, дрезина).

20.6. Рух через переїзд сільськогосподарських, дорожніх, будівельних та інших машин і механізмів дозволяється тільки в транспортному стані.

20.7. Забороняється самовільно відкривати шлагбаум або об'їжджати його, а також об'їжджати транспортні засоби, які стоять перед переїздом, коли рух через нього заборонено.

20.8. У разі вимушеної зупинки транспортного засобу на переїзді водій зобов'язаний негайно висадити людей і вжити заходів для звільнення переїзду, а якщо це не вдається зробити, він повинен:

а) коли є можливість, послати двох чоловік уздовж колій в обидва боки від переїзду не менш як на 1000 м (якщо одного, то в бік ймовірної появи поїзда, а на одноколійних переїздах — у бік гіршої видимості залізничної колії), пояснивши їм правила подавання сигналу зупинки машиністу поїзда (локомотива, дрезини), що наближається;

б) залишатися біля транспортного засобу і, подаючи сигнали загальної тривоги, вживати всіх заходів для звільнення переїзду;

в) у разі появи поїзда бігти йому назустріч, подаючи сигнал зупинки.

20.9. Сигналом зупинки поїзда (локомотива, дрезини) є круговий рух руки (у світлу пору — із шматком яскравої тканини або будь-яким добре помітним предметом, у темну пору доби і в умовах недостатньої видимості — з факелом або ліхтарем). Сигналом загальної тривоги є серії звукових сигналів транспортного засобу, що складаються з одного довгого і трьох коротких сигналів.

20.10. Стадо тварин дозволяється переганяти через переїзд тільки за достатньої кількості погоничів, але не менше трьох. Переводити поодиноких тварин (не більше двох на одного погонича) необхідно лише за вуздечку, повід.

Витяг з Кодексу України про адміністративні правопорушення

Стаття 123. Порушення особами, які керують транспортними засобами, правил руху через залізничні переїзди

Порушення особою, яка керує транспортним засобом, правил руху через залізничний переїзд, крім порушень, передбачених частинами другою і третьою цієї статті, тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

В'їзд на залізничний переїзд особою, яка керує транспортним засобом, у випадках, коли рух через переїзд заборонений, тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого або адміністративний арешт на строк від семи до десяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого.

Порушення, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене водієм транспортного засобу під час надання послуг з перевезення пасажирів або під час перевезення небезпечних вантажів, тягне за собою позбавлення права керування транспортними засобами на строк від одного до трьох років з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого або адміністративний арешт на строк від десяти до п'ятнадцяти діб з оплатним вилученням транспортного засобу у його власника чи без такого.