slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На станції Рокувата залізниця побудувала пасажирський вокзал європейського рівня 18/10/2013

Сьогодні у Кривому Розі на станції Рокувата урочисто відкрили новий пасажирський вокзал європейського рівня. У церемонії відкриття взяли участь Віце-прем`єр-міністр України Олександр Вілкул, голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації Дмитро Колєсніков, міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул та начальник ДП «Придніпровська залізниця» Ігор Гладкіх.

«Сучасний пасажирський вокзал станції Рокувата – це північне обличчя міста. Такий масштабний проект, як новий вокзал та привокзальна площа, удалось реалізувати спільними зусиллями залізниці та міської влади», - підкреслив О. Вілкул.

Він висловив сподівання, що у подальшому завдяки злагодженій роботі держави, міста та промислових підприємств будуть втілені у життя багато планів з розвитку Кривого Рогу.

За словами Дмитра Колєснікова, для області виключно важливо розвивати залізничну галузь та інфраструктуру Криворіжжя, оскільки це найбільш промислово навантажений регіон України.

Нова двоповерхова вокзальна споруда (загальною площею 1642 кв. м проти 473,71 – в колишнього вокзалу, зведеного 1916 року) розрахована на 250 місць і має всі сучасні переваги для пасажирів, у тому числі й з особливими потребами.

На першому поверсі новобудови розмістилися об’єднаний пасажирський зал і атріум, технічні приміщення, санвузли, камери схову, блок приміщень для працівників вокзалу, ліфти для обслуговування громадян з обмеженими фізичними можливостями.

Другий поверх містить зал очікування з обслуговуючим блоком (приміщеннями чергового по вокзалу, довідкової, апаратної), касовий зал та кімнату відпочинку касирів. Для пасажирів з дітьми та інвалідів передбачено окремі приміщення. На цьому ж поверсі знаходиться платний зал очікування (сервіс-центр) та адміністративні приміщення. Вихід на перон здійснюється через вестибюль з турнікетами.

Щоб містяни та гості Кривого Рогу отримали новий сучасний вокзал європейського рівня, придніпровські залізничники в стислі строки виконали значні обсяги робіт.

Так, після демонтажу старої вокзальної будівлі було закладено котлован (об’ємом майже 10 тис. куб. м) під нову споруду, влаштовано шлакову «подушку» (6227 куб. м), виготовлено масштабні зварні каркаси підпірної стінки майбутнього вокзалу та монолітного стрічкового фундаменту.

За короткий час на об’єкті було виконано комплекс різнопланових робіт, а саме: монтаж металевих колон та балок (75 шт.), кладку цегляних стін (632 куб. м), улаштування залізобетонних перекриттів (267 шт.), бітумної покрівлі (1300 кв. м), встановлення енергоощадних вікон (53 од.), проведення комунальних мереж (водогону, каналізації, тепло- та електропостачання, зв’язку), штукатурні й фарбувальні роботи на фасаді (1069 кв. м), внутрішні оздоблювальні роботи з використанням сучасних штучних і натуральних матеріалів (зокрема, мармуру), монтаж технічного устаткування тощо.

Крім того, залізничники реконструювали і станційний перон, де вклали майже 2 тис. кв. м тротуарної плитки, встановили художню металеву огорожу та ліхтарі. Пасажирська платформа наразі має сучасний естетичний вигляд та функціональність, відповідає вимогливим запитам пасажирів.

Роботи на будівництві постійно велися у двозмінному режимі, силами і технічними засобами як Придніпровської залізниці (служби будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд, колії, енергозабезпечення, сигналізації та зв’язку), так і підрядних організацій.

Орієнтовна вартість будівлі нового вокзалу станції Рокувата склала близько 28 млн гривень.

За словами начальника Придніпровської залізниці Ігоря Гладкіх, новий вокзал будувався не тільки швидко, але й надійно - «на віки», щоб жителі Криворіжжя – регіону-трудівника, який виконує до 60% навантажувальної роботи Придніпровської магістралі, відчували свою значущість і турботу про них.

«Ми збудували новий вокзал до 140-річчя Придніпровської залізниці, 120-річчя станції Рокувата та вклали у нього частку своєї душі», - підкреслив очільник магістралі.

Крім того, з цілковитою впевненістю новобудову можна називати вокзалом, зробленим з любов’ю до пасажирів, адже у процесі його зведення залізничники прагнули врахувати найменші потреби і вимоги тих, хто користуватиметься його послугами, зробити новий вокзал гарним, зручним та сучасним.

Для багатьох жителів м. Кривий Ріг вокзал станції Рокувата стане справжнім подарунком ще й тому, що з введенням його в експлуатацію їм більше не доведеться добиратися через усе місто, яке простяглося вздовж більш як на сто кілометрів, до центрального міського вокзалу.

Будівництво нового пасажирського терміналу на станції Рокувата поєдналося з планами міської влади Кривого Рогу розпочати реконструкцію привокзальної території, улаштувати тут комплексний транспортний вузол, зручний та потрібний містянам, і водночас подбати про оновлення архітектури довколишніх житлових будинків та ремонт прилеглих до станції автодоріг. Таким чином, станційний комплекс Рокуватої є яскравим свідченням ефективності спільних зусиль у вирішенні відомчих та регіональних проблем.

Вокзал станції Рокувата – не перший інфраструктурний проект Придніпровської залізниці на Криворіжжі. Попередні – сучасний вокзал і Будинок науки та техніки на станції Апостолове, а в планах – оновлення та технічне переоснащення станції Кривий Ріг – Сортувальний. Адже, за словами начальника Придніпровської залізниці Ігоря Гладкіх, поточний 2013 рік та наступний 2014-й на підприємстві оголошено «роками Криворіжжя».

Довідка: Станція Рокувата Криворізької дирекції залізничних перевезень Придніпровської залізниці відкрита у 1893 році і знаходиться на лінії Кривий Ріг – П’ятихатки. Назву свою станція отримала від річки Рокувата, вздовж якої тоді були розташовані копальні Брянського товариства та інших компаній.