slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Парк приміських електропоїздів залізниці на 65% вичерпав нормативний термін служби 13/11/2013

Парк приміських електропоїздів Придніпровської залізниці фізично та морально застарів і потребує термінового оновлення: з наявних 314 електросекцій вичерпали 28-річний нормативний термін служби 205 одиниць (або 65%), 174 з них (84%) експлуатуються більш як піввіку – це електросекції серій ЕР1 та ЕР2, побудовані ще в 50-60 роках XX ст.

Придніпровські залізничники, розуміючи соціальну значущість приміських залізничних перевезень, докладають максимум зусиль і коштів, щоб утримувати приміський рухомий склад у справному стані, надавати пасажирам якісні послуги, повною мірою забезпечувати попит на залізничні перевезення у приміському сполученні. Тільки у 2013 році на заходи з проведення систематичного контролю стану основних несучих конструкцій електропоїздів, які експлуатуються понад нормативний термін служби, Придніпровська залізниця виділила 278,3 тис. гривень.

Однак через неможливість подальшої безпечної експлуатації цьогоріч довелося виключити з інвентарного парку 2 електропоїзди у складі 18 вагонів - новопридбань же рухомого складу протягом поточного року не було.

Суттєво ускладнює ситуацію з оновленням приміського рухомого складу та утриманням його у належному стані і стабільно низький у цьому сегменті пасажирських перевезень рівень покриття витрат доходами (за підсумками 2012 року він склав усього 17%), а також постійна заборгованість перед залізницею за перевезення пасажирів пільгових категорій.

Так, за 9 місяців 2013 року магістраль надала послуги з перевезення у приміському сполученні 6 млн 715,3 тис. пільговиків на суму 51 млн 349,3 тис. гривень. За цей період замовниками пільгових перевезень підприємству компенсовано 24 млн 864,7 тис. гривень, або 48,4%. І подібна негативна тенденція зберігається з року в рік: протягом 2008-2012 років тільки місцеві держадміністрації заборгували магістралі 140 млн 973,5 тис. гривень, ще 20 млн 907,8 тис. гривень зосталися винні вже цьогоріч (за даними 1-го-3-го кварталів 2013 року).

Придніпровські залізничники, яким власними зусиллями дедалі важче вирішувати питання організації приміських пасажирських перевезень, прагнуть державної підтримки в питаннях дотацій за перевезення за соціальними цінами та оновлення рухомого пасажирського складу, а також більш активної участі в цьому процесі місцевої влади.