slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

14/11/2013

Іван Леводянський: для комфорту пасажирів залізничники постійно розширюють можливості сучасних електронних технологій

Днями в інформаційній агенції «Мост-Днепр» (м. Дніпропетровськ) відбулась прес-конференція начальника відділу вокзалів Придніпровської залізниці І. Леводянського, який нагадав журналістам про переваги сучасних електронних технологій пасажирського господарства, зокрема, електронних проїзних документів та Інтернет-сервісів.

         За словами І. Леводянського, Укрзалізниця дбає про те, щоб зробити подорожі залізничним транспортом якомога зручнішим та комфортнішим для пасажирів – від моменту придбання ними квитка до прибуття за місцем призначення. Зокрема, залізничники постійно розширюють перелік поїздів, посадку в які можна здійснити за електронними квитками, тобто без звернення до залізничної каси, що надзвичайно заощаджує час пасажирів. Сьогодні електронні проїзні документи можна придбати на 10 денних швидкісних поїздів категорії Інтерсіті+, що з’єднують столицю з Донецьком, Харковом, Львовом, Дніпропетровськом, Запоріжжям, а також поєднують залізничним сполученням Сімферополь з Донецьком та Харковом. Крім цього, електронні квитки запроваджені у 6 нічних швидкісних поїздах: №3738 Київ – Донецьк, №1112 Київ – Сімферополь, №6364 Київ – Харків, №9192 Київ – Львів, №7980 Київ – Дніпропетровськ та 105106 Київ – Одеса.

         Придбати електронні квитки пасажири можуть через онлайн-систему Укрзалізниці (http://booking.uz.gov.ua), при цьому необхідно зазначити ім’я та прізвище тієї особи, яка їхатиме за цим квитком, а до поїзда неодмінно приходити з паспортом або іншим офіційним документом, що засвідчує особу пасажира.

       Ще однією перевагою електронного квитка, за словами І.Леводянського, є можливість роздрукувати його самостійно, вдома чи на роботі, ще й на звичайному папері. Адже важливий не сам бланк проїзного документа, а той унікальний код, який має кожен електронний квиток. Саме його під час посадки до поїзда і зчитують спеціальні мобільні термінали контролю документів, що є у провідників.Ці прилади в онлайн-режимі отримують із системи продажу квитків інформацію про оформлені електронні документи, зайняті місця у вагоні поїзда із зазначенням місця, прізвища та імені пасажира, а також станції призначення.

       Якщо в пасажира немає можливості роздрукувати електронний квиток самостійно, він може звернутися до квиткової каси залізниці. Однак не слід забувати, що оформлення електронних квитків у касах припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

         Сьогодні на Придніпровській залізниці працюють 28 кас, де можна роздрукувати електронні квитки, - на вокзалах Дніпропетровськ та Сімферополь (по 7), Запоріжжя-1 (5), Джанкой (3), Севастополь (2), Євпаторія, Феодосія, Мелітополь та Дніпродзержинськ-Пасажирський (по 1). До кінця 2013 року заплановано відкрити ще 27 таких кас на вокзалах Синельникове-1, Кривий Ріг-Головний, Рокувата, Нікополь, П’ятихатки та ін.

         Дуже зручним для пасажирів є і той факт, що електронні квитки мають статус розрахункового документа (фіскального чека), тобто ними можна звітувати про відрядження.Як зазначив І.Леводянський, пасажири Придніпровської залізниці впродовж жовтня 2013 року придбали близько тисячі електронних квитків, а від моменту їх запровадження у лютому цього року загалом по магістралі оформлено понад 18 тисяч електронних проїзних документів. З року в рік збільшується і кількість пасажирів, які користуються системою бронювання та продажу залізничних квитків через мережу Інтернет. На Придніпровській залізниці, як і загалом на мережі Укрзалізниці, до 10% загальної кількості проїзних документів оформлюється онлайн – через залізничні Інтернет-сервіси.Зупинився начальник відділу вокзалів і на недавніх нововведеннях Укрзалізниці, застосування яких, можливо, ще викликає запитання в пасажирів, зокрема, на можливості оформлювати поїздку з однією пересадкою на одному бланку та на бонусній програмі для пасажирів вагонів 1-го класупоїздів Інтерсіті+.За словами І.Леводянського, обидві пропозиції допоможуть пасажирам заощаджувати свої кошти. Аджепри купівлі одного  квитка на поїздку з пересадкою пасажири сплачуватимуть  вартість проїзду та тільки один комісійний збір – 12,5 грн, а бонусна програма дасть їм можливість після оформлення 9-ти квитків у вагони 1-го класу поїздів Інтерсіті+ отримати до 70% знижки на 10-ту поїздку. Крім того, оформлюючи проїзний документ на одному бланку з пересадкою, пасажир може саму пересадку на інший поїзд здійснити протягом 10 діб з моменту свого прибуття на пересадочну станцію, що дуже зручно, наприклад, під час відпочинкових подорожей.