slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Оновлення локомотивного парку збільшить перевізну спроможність залізниці 18/11/2013

       Новий тяговий рухомий склад, який поповнить експлуатаційний парк Придніпровської залізниці відповідно до Програми оновлення локомотивного парку залізниць України, дозволить підприємству більш ефективно здійснювати вантажні та пасажирські перевезення, суттєво зменшити експлуатаційні витрати на утримання локомотивів, а також заощаджувати енергоресурси. Упродовж 2012-2016 років (а саме на цей термін дії розрахована програма) для магістралі заплановано придбати 110 електровозів серії ВЛ11М\6 виробництва АТ «Электровозостроитель» (Грузія).

       Минулого року залізниця вже отримала 4 нові локомотиви цієї серії, цьогоріч – ще 6 (усього в 2013 році заплановано 12), у 2014-ому очікують наступні 26 одиниць.

         Оновлення локомотивного парку є життєво важливим завданням для Придніпровської залізниці – однієї з найбільших та найактивніших серед сталевих магістралей України: щорічно підприємство перевозить у середньому понад 200 млн тонн вантажів та близько 90 млн пасажирів. Наразі на Придніпровській залізниці в експлуатації знаходиться 512,5 од. тягового рухомого складу, зокрема, 298 магістральних електровозів, 183 маневрові тепловози серії ЧМЕ3 та 31,5 од. магістральних тепловозів. Понад встановлений термін служби експлуатуються 100% електровозів серій ВЛ8 та ЧС2, 80,5% тепловозів серії ЧМЕ3, 95,1% тепловозів серії 2ТЕ116, які вимагають дедалі більших витрат на ремонти, а також мають низьку економічність у порівнянні із тяговим рухомим складом нового покоління.      

      Розуміючи, що модернізація локомотивного господарства потребує часу і значних коштів, для забезпечення безперебійної перевізної роботи придніпровські залізничники виконують значні обсяги робіт з деповського ремонту та технічного обслуговування наявного тягового рухомого складу. Строки його служби подовжують відповідно до технічних умов для кожної серії під час капітальних ремонтів у заводських умовах. Електровози ж серії ЧС2 проходять щорічний контроль технічного стану несучих конструкцій із залучення фахівців Державного науково-дослідного центру залізничного транспорту України.