slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Залізниця забезпечує належний температурний режим у своїх поїздах та на вокзалах 18/12/2013

На Придніпровській магістралі ретельно стежать за тим, щоб пасажири, які користуються її поїздами у дальньому та приміському сполученні, а також вокзальною інфраструктурою підприємства, почувалися комфортно та затишно і в холодну пору року.

В усіх пасажирських потягах формування Придніпровської залізниці наразі забезпечується температурний режим, який відповідає санітарним вимогам осінньо-зимового періоду: у поїздах дальнього сполучення – +18-22ºС, у приміських - +11 ºС.

Для цього придніпровські залізничники під час традиційного осіннього комісійного огляду рухомого складу підприємства провели повну ревізію вагонних систем опалення та підігріву водяних баків, санвузлів, пристроїв термоавтоматики, перевірили у потягах герметичність вікон та дверей тощо, а також забезпечили пасажирські поїзди дальнього сполучення достатньою кількістю твердого палива та значним запасом теплих ковдр

На вокзалах та станціях Придніпровської магістралі також забезпечується встановлений санітарними нормами температурний режим і створені умови для комфортного перебування тут пасажирів та відвідувачів. Зокрема, у вестибюлях, касових залах, багажних відділеннях температура повітря підтримується на рівні +14 ºС, у залах очікування, санітарних кімнатах, буфетах - +16 ºС, у кімнатах відпочинку, торговельних залах, ресторанах - +18 ºС, у кімнатах для пасажирів з дітьми - +20 ºС, у душових кімнатах - +25 ºС тощо.

Нагадуємо, що згідно із санітарними правилами на залізничному транспорті пасажирські вагони починають опалювати при температурі зовнішнього повітря (+10°С) та нижче.

Для приміських поїздів встановлено такий режим опалення вагонів: при температурі зовнішнього повітря +11°С та вище електроопалення у вагонах не вмикається взагалі; при зовнішній температурі від 0°С до +10°С вагони опалюються протягом 30 хв. з подальшою годинною перервою; якщо ззовні від -1°С до -5°С, то опалення вмикають на 60 хв. з подальшою годинною перервою; при показниках зовнішнього повітря від -6°С до -10°С перерва в роботі опалення скорочується до 30 хв., якщо ж ззовні від -11°С і нижче, вагони приміських поїздів опалюються безперервно.

Якщо в одному з вагонів приміського поїзда виходить із ладу електроопалення і немає можливості усунути несправність в дорозі, пасажирів обов’язково мають повідомити про це по гучномовцю та запропонувати їм перейти до вагонів, що обігріваються.

Поїзди дальнього сполучення на випадок можливої несправності електроопалення забезпечуються необхідною кількістю вугілля і запасними теплими ковдрами, які можна додатково попросити у провідника. За наявності вільних місць в опалюваних вагонах можливий перехід туди пасажирів із вагонів, де опалення з певних причин відсутнє.