slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На залізниці підбито підсумки роботи зі збереження парку вантажних вагонів у 2013 році 14/1/2014

Придніпровські залізничники підбили підсумки роботи зі збереження парку вантажних вагонів у 2013 році.

Як повідомив начальник інспекції по збереженню парку вантажних вагонів Геннадій Бабенко, торік на магістралі виявлено 1298 пошкоджених вантажних вагонів (проти 1265 у 2012 році (+2,5%). «Левову частку» з них (98%) пошкоджено на під’їзних коліях промислових підприємств та портів.

Найбільш недбало ставляться до задіяного у вантажних перевезеннях вагонного парку в ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», на яке припадає фактично кожен другий вагон, що зазнав пошкоджень минулого року (654 проти 525 у 2012 році).

Збільшилась кількість пошкоджених вантажних вагонів і по ВАТ «Запоріжсталь» (30 проти 8), ПАТ «Інтерпайп Дніпропетровський Втормет» (72 проти 34 відповідно).

У портах торік пошкоджено 96 вагонів, або 7% від загального числа: у Керченському та Бердянському морських торговельних портах - по 37 одиниць, Феодосійському МТП – 20, Запорізькому річковому порту – 2.

Слід зазначити, що у порівнянні з 2012 роком кількість вантажних вагонів, пошкоджених у портах, скоротилася майже на третину, що є безумовною заслугою придніпровських залізничників, які пильно стежать за збереженням вагонного парку і рухомого складу в цілому. Так, за своєчасне виявлення пошкоджених вантажних вагонів у 2013 році додатково премійовано 403 працівники підприємства, а матеріальні збитки від пошкодження вантажних вагонів відшкодовано майже стовідсотково.

Завдяки ефективній профілактичній роботі зменшилась і кількість випадків розобладнання вантажних вагонів. Так, у 2013 році сторонніми особами було розукомплектовано 119 вагонів на суму майже 184 тис. грн (проти 186 на суму майже 275 тис. грн у 2012-му). За фактами розукомплектування вантажних вагонів міліцією порушено 67 карних справ, до кримінальної відповідальності притягнуто 30 сторонніх осіб.

Основною ж причиною пошкоджень вантажних вагонів, за словами Геннадія Бабенка, як і раніше, залишається порушення вимог ГОСТу 22235-76, технічних умов та правил технічної експлуатації під час виконання вантажних операцій і маневрової роботи, зокрема, при вивантаженні отримують пошкодження 62% усіх вагонів, через схід з рейок – 21%, при навантаженні – 7%.