Інформація щодо показників якості телекомунікаційних послуг 21/1/2014
Оператор Державне підприємство «Придніпровська залізниця» інформує про рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2013 рік:
- 1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 98,61.
- 2. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,001.
- 3. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 80,68.
- 4. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,46.
- 5. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,042.
- 6. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування – 0,09.
- 7. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування – 0,367.
- 8. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 3,2.
- 9. Відсоток неуспішних викликів для міських викликів – 2,82.
- 10. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів – 93,73.
- 11. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів – 85,51.
- 12. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 0,33.