Розпочав роботу контакт-центр Укрзалізниці 24/1/2014
З метою підвищення якості послуг, що надаються підприємствами залізничного транспорту користувачам послуг та реалізації принципу «єдиного вікна», забезпечення взаємодії структурних підрозділів Укрзалізниці та підприємств, підпорядкованих Укрзалізниціз 20.01.2014 в структурі Державного підприємства «Український транспортно-логістичний центр» розпочав діяльність контакт-центр Укрзалізниці.
Контакт-центр надає консультації, роз’яснення на звернення користувачів послуг залізничного транспорту,всебічно сприяє вирішенню проблемних питань, пов’язаних з організацією вантажних перевезень.
Для отримання необхідної інформації користувачам послуг необхідно звертатись за телефонами:
+38(044) 222 02 12, залізничний 5 22 22 – (цілодобово)
або письмово за адресою:
03680, м. Київ – 680, вул. Предславинська, 28