slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На залізниці збитки від незбережених перевезень вантажів торік зменшилися в 1,6 рази 6/2/2014

         У 2013 році на Придніпровській магістралі продовжили роботу над підвищенням схоронності вантажів під час їх транспортування та ліквідацією причин і умов, які призводять до незбережених перевезень.

         Так, для захисту листового прокату ВАТ «Запоріжсталь» від розкрадань під час транспортування на залізниці вже третій рік поспіль діє порядок приймання цього вантажу до перевезень лише у пачках, запакованих у металевий кожух, вагою не менше 100 кг. На станції Запоріжжя-Ліве стали формувати поїзди так, що вагони з металопродукцією потрапляють «у голову» состава або стоять поряд із номенклатурними вантажами, які охороняються.

           Крім того, на ділянках Запоріжжя-Ліве – Нікополь – Апостолове – Кривий Ріг-Сортувальний (Кривий Ріг-Головний) – Тимкове; Запоріжжя-Ліве – Нижньодніпровськ-Вузол – П’ятихатки-Стикова; Запоріжжя-Ліве – Джанкой було введене патрулювання спільних оперативних груп воєнізованої охорони залізниці й транспортної міліції.

         Підвищенню схоронності вантажів, які перевозить залізниця, сприяло і додаткове залучення до охорони парків станцій П’ятихатки-Стикова, П’ятихатки, Запоріжжя-Ліве та Синельникове-1 приватних охоронних підприємств.

        Більш жорстким протягом минулого року був контроль за просуванням вантажних потягів із металопродукцією, брухтом та «вугільних» поїздів. Щоб уникнути розкрадань вантажів дорогою, у 2013 році продовжено дію заборони на позаграфікові зупинки вантажних поїздів на проміжних станціях Чаплинської, Верхівцевської та Синельниківської ділянок.

         Для протидії втратам вугілля минулоріч було виставлено пости відомчої воєнізованої охорони на станціях Богуславський, Миколаївка-Донецька, Роздори та Вишневецьке, розпочато роботу зі створення постійного лінійного пункту міліції на станції Миколаївка-Донецька.

         Крім того, на станціях Богуславський та Миколаївка-Донецька унеможливили під’їзд автотранспорту до залізничних колій, що поліпшило показники розкрадання вугільних вантажів.

        Торік було розпочато перемовини з ПАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля» про встановлення коштом акціонерного товариства камер відеоспостереження на станціях Ароматна, Богуславський, Миколаївка-Донецька, що має посилити контроль за схоронністю навантаженого вугілля. Проведено відповідний комісійний огляд території даних станцій. Також було запроваджено практику нанесення захисного маркування на вугілля, яке відправляється зі згаданих станцій, що в 2013 році дало можливість знизити збитки Дніпропетровської дирекції залізничних перевезень від незбережених перевезень вугільних вантажів у 1,8 рази проти попереднього року.

         На станціях П’ятихатки-Стикова, Чаплине, Нижньодніпровськ-Вузол, Павлоград-1, Ігулець, Апостолове, Джанкой, де контроль за вантажами та цілісністю залізничних вагонів у русі цілодобово здійснюють автоматизовані системи відеоспостереження, було посилено аналітичну роботу зі щоденними даними відеозапису та оперативність реагування на комерційні несправності вагонів.

         Завдяки оперативному повідомленню ВОХР та транспортної міліції про випадки втручання сторонніх осіб у діяльність залізничного транспорту та швидкому реагуванню на ці повідомлення за крадіжки вантажів торік було затримано 103 особи, припинено діяльність 12 злочинних груп у складі 29 чоловік. Спільними зусиллями залізничників та правоохоронців попереджено 173 випадки розкрадань вантажів на суму близько 109,6 тис.грн, при цьому затримано 135 осіб, також здійснено 66 перевірок пунктів приймання брухту.

         Завдяки проведеній у 2013 році роботі збитки Придніпровської залізниці від незбережених перевезень зменшилися в 1,6 рази - з 1 млн 212 тис.грн (у 2012 році) до 736 тис.грн, з яких протягом року підприємству було відшкодовано майже 280 тис. грн.

         Слід зазначити, що найпоширенішою причиною незбереження вантажів у 2013 році залишалися крадіжки (понад 75%). Традиційно злодіїв найчастіше цікавило вугілля, металопродукція та брухт.