Залізниця у 2013 році витратила на виконання зобов’язань колективного договору майже 355 млн грн 27/2/2014
За результатами 2013 року Придніпровська магістраль в основному виконала зобов’язання колективного договору, що забезпечило належний рівень соціального захисту придніпровських залізничників.
Про це йшлося на конференції трудового колективу підприємства з участю начальника Придніпровської залізниці Ігоря Гладкіх та голови Дорожньої профспілкової організації (Дорпрофсожу) Олександра Букреєва.
Так, середньомісячна заробітна платня по залізниці за 2013 рік зросла на 6% порівняно з попереднім роком і склала близько 4 тис. грн.
На заходи з охорони праці магістраль спрямувала 55,1 млн грн, зокрема 16,7 млн грн - на придбання спецодягу та взуття для залізничників. Утримання дитячих залізниць (Дніпропетровської та Запорізької), а також відомчих закладів культурного, спортивного та оздоровчого призначення торік обійшлося підприємству в 30,1 млн грн. На зміцнення матеріально-технічної бази відомчої медицини було спрямовано більш як 12 млн грн, ще 19,5 млн грн – на оздоровлення працівників залізниці.
В оздоровчих закладах магістралі у 2013 році відпочили 8,5 тис. залізничників, близько 3 тис. їхніх дітей, а також 1236 пенсіонерів підприємства.
Крім цього, в минулому році придніпровські залізничники мали змогу за потреби звертатися до керівництва та профспілок по різні види одноразової матеріальної допомоги; користувалися медичними страховими полісами, за які працюючим наполовину, а пенсіонерам повністю сплачувало підприємство; отримували кошти до щорічної відпустки та при виході на пенсію, а окремі категорії працівників - харчування та побутове паливо за пільговими цінами.
Загалом на виконання зобов’язань колдоговору у 2013 році на Придніпровській залізниці було спрямовано 354,9 млн грн.
У своєму слові до трудового колективу очільник магістралі Ігор Гладкіх наголосив на тому, що, попри падіння обсягів перевезень, на залізниці намагаються не згортати проектів, спрямованих на розвиток самого підприємства і тих регіонів, які воно обслуговує як перевізник, а також відомчих соціальних програм. «Жоден, навіть найталановитіший керівник, безсилий без підтримки колективу, - тільки спільними зусиллями можна досягти вагомих успіхів, втілюти в життя здавалося б непосильне», - зазначив Ігор Гладкіх.
Тож керівництво Придніпровської залізниці і Дорожня профспілкова організація, за словами І.Гладкіх, і надалі забезпечуватимуть своїм працівникам гідний соціальний пакет, поліпшуватимуть умови праці та відпочинку, стимулюватимуть високу результативність і творчий підхід до справи, раціональне використання ресурсів, підвищення кваліфікаційного рівня залізничників тощо. Зокрема, у 2014 році підприємство планує продовжити оновлення залізничних закладів відпочинку та оздоровлення, шоб вони набули сучасного вигляду, переваг та функціональності. Є задум запустити цех з розливу питної води для власних потреб, оновити спецодяг залізничників (він має бути легким, зручним і максимально натуральним), плани будівництва відомчого житла та ін.
Колективний договір Придніпровської залізниці, дію якого зі змінами та доповненнями було продовжено на 2014 рік, передбачає також збільшення фінансування на поліпшення санітарно-побутових умов працівників магістралі, матеріальне заохочення кращих залізничників, виділення додаткових коштів на позики на отримання вищої профільної освіти, на профорієнтаційну діяльність дитячих залізниць, підтримку ветеранів і пенсіонерів тощо.