slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Залізниця пропонує пасажирам з особливими потребами комфортні подорожі у спецвагонах 17/3/2014

На Придніпровській магістралі приймають замовлення на перевезення пасажирів з особливими потребами у спеціальних вагонах. Ці вагони обладнано гідравлічними підіймачами для інвалідних візків, розширеними дверними проходами, тамбурами і спеціальними туалетами. Для забезпечення максимально комфортних умов проїзду пасажирів даної категорії нижня полиця у спеціалізованих купе має кілька фіксованих положень.

Замовити подорож у спецвагоні можна не менше ніж за 5 діб до поїздки, звернувшися до чергового помічника начальника вокзалу, причому замовлення приймаються як від самих інвалідів, так і від їх представників (наприклад, супроводжуючих).

Оформлюючи замовлення на перевезення у спецвагоні, передусім, необхідно пред’явити документ, який засвідчує право на пільгу пасажира, що їхатиме (посвідчення інваліда), а також надати необхідну для заявки інформацію (особисті дані пасажира, номер посвідчення, контактні телефони, дати прийому замовлення та виїзду, станції відправлення/призначення). У заявці неодмінно слід зазначити і те, чи необхідна пасажиру-інваліду допомога під час посадки у вагон та висадки з нього.

Про результат замовлення подорожувальника з особливими потребами чи його контактну особу повідомлять на протязі 2-х діб (не враховуючи вихідних), а за відсутності можливості причепити спеціалізований вагон запропонують інші варіанти поїздки.

Нагадаємо, що перед посадкою пасажир із обмеженими фізичними можливостями або супроводжуюча його особа мають завчасно звернутися до чергового по вокзалу, щоб зареєструватись і отримати інформацію про розташування причіпного спецвагона у складі поїзда, а також – по допомогу при посадці у вагон чи з доставкою до вагона ручної поклажі.

На станціях, де групи допомоги пасажирам-інвалідам не створені, транспортування осіб з обмеженими фізичними можливостями до/від вагона та посадка/висадка здійснюються за допомогою супроводжуючих їх осіб або працівників соціальних служб, про що залізничники попереджають пасажира ще під час оформлення заявки на перевезення спецвагоном.

Провідники спецвагонів (або звичайних вагонів, якщо в них перевозять пасажира з особливими потребами) зобов’язані сприяти в посадці\висадці пасажира-інваліда до\з поїзда, а також у розташуванні інвалідного візка в спеціалізованому купе, а на шляху прямування - запропонувати послугу із застилання постелі та допомогу в замовленні їжі (якщо в потязі є вагон-ресторан чи буфет).

Окрім того, на працівників поїзних бригад покладається обов'язок викликати невідкладну медичну допомогу, якщо пасажир з обмеженими фізичними можливостями дорогою захворів і потребує термінової висадки з поїзда. При цьому залізничники мають забезпечити збереження ручної поклажі, пасажира-інваліда, а після одужання - оформити проїзні документи та забезпечити його подальше відправлення.

Зазначимо, що послуга з перевезення пасажирів з особливими потребами у спецвагонах досить популярна на Придніпровській залізниці. Протягом січня-лютого 2014 року нею скористались 156 пасажирів з обмеженими фізичними можливостями. Станом на 12 березня було зійснено 30 рейсів спецвагонів Придніпровської магістралі на маршрутах Севастополь – Київ - Сімферополь, Дніпропетровськ – Львів, Донецьк – Севастополь, Дніпропетровськ - Одеса, Дніпропетровськ - Київ, Львів - Сімферополь, Ковель - Сімферополь, Дніпропетровськ – Севастополь, Київ - Ужгород, Кривий Ріг – Сімферополь, Львів - Солотвино, Львів - Чернівці, а також Москва – Севастополь - Євпаторія.