slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Як повернути кошти за невикористані квитки 27/3/2014

Придніпровська магістраль нагадує пасажирам, які з різних причин не скористалися придбаними проїзними документами, що слід зробити, аби повернути свої кошти.

Якщо проїзний документ придбали за готівку, повернути квиток і отримати його вартість можна у вокзальній касі, яка займається поверненням коштів за невикористані проїзні документи. Той, хто повертає квиток (а це необов’язково має бути особисто пасажир), повинен пред’явити документ, що засвідчує його особу.

Якщо невикористаний проїзний документ оплачувався у квиткових касах за допомогою банківської платіжної картки, повернення грошових коштів власнику картки здійснюється в претензійному порядку через управління залізниці (49600 Дніпропетровськ, пр. К. Маркса, 108). Звернувшись до відділу вокзалів пасажирської служби для написання відповідної заяви, пасажир має зазначити в ній своє прізвище, ім`я та по батькові, місце проживання, контактний номер телефону, назву банку, номер платіжної карти (16 цифр) та причину повернення коштів. Протягом 30 днів з моменту реєстрації заяви кошти будуть повернені на банківську платіжну карту, якою пасажир оплачував невикористані квитки під час їх придбання в залізничній касі.

Повернення проїзних документів, що були оформлені через сайт booking.uz,gov.ua та інші електронні системи придбання квитків, здійснються відповідно через ті ж сайти. Після онлайн-заповнення необхідних форм вартість невикористаних квитків перераховується на рахунок клієнта, з якого здійснювалась їх оплата.

Слід також пам’ятати, що згідно з Правилами пасажирських перевезень при поверненні невикористаного з особистих причин проїзного документу:

  • більше ніж за 24 години до відправлення поїзда - з пасажира утримується тільки вартість сервісних послуг (окрім вартості чаю та постільної білизни);
  • від 24 до 9 годин до відправлення поїзда - пасажирові виплачується повна вартість квитка і 50 відсотків вартості плацкарти;
  • менше ніж за 9 годин до відправлення поїзда, але не більше ніж через 1 годину після його відправлення, - пасажиру виплачується тільки вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується.

У разі повернення проїзних документів з вини залізниці пасажиру повертаються в повному обсязі кошти, сплачені ним під час придбання проїзного документа, у тому числі за послуги, пов'язані з резервуванням місць.

У разі переведення пасажира з вини залізниці до вагона нижчої категорії виплата різниці вартості проїзду провадиться в претензійному порядку через управління залізниці за умови пред'явлення заяви особи, що здійснювала поїздку, проїзного документа та акта начальника поїзда. Акт має бути засвідчений штемпелем та містити адресу, куди повинен звернутись пасажир із заявою про виплату різниці вартості проїзду.

Якщо пасажир втратив квиток (саме бланк проїзного документу), то відшкодування його вартості не проводиться. Кошти не повертаються і за проїзні документи з виправленнями або додатковими написами, що зроблені особами, до компетенції яких це не входить, оскільки вони, як і підроблені проїзні документи, вважаються недійсними.

Довідка:

    Повна вартість проїзду в пасажирських поїздах складається з вартості квитка + вартості плацкарти + ПДВ + страхового збору + комісійного збору.
  • Вартість квитка – це частина вартості проїзду, яка компенсує витрати на утримання та експлуатацію інфраструктури залізниць і електроенергію (або інший вид енергії), що використовується під час курсування поїзда (інфраструктурна складова).
  • Вартість плацкарти – це частина вартості проїзду, яка компенсує витрати перевізника на підготовку вагона в рейс та обслуговування на шляху прямування (вагонна складова).
  • Страховий збір – включається до вартості проїзду відповідно до Положення про обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті.
  • Комісійний збір – кошти, сплачені за послугу, пов'язану з оформленням, поверненням, переоформленням проїзних документів.
  • ПДВ – непрямий багатоступінчастий податок, що збирається з кожного акту продажу, починаючи з виробничого та розподільчого циклів і закінчуючи продажем споживачеві.

До повної вартості квитка може також входити вартість послуг (замовлення постільної білизни та чаю, бронювання квитка тощо).

Повна вартість проїзду та її складові зазначаються у 5-му рядку проїзного документу.