slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У січні-квітні 2014 року збитки залізниці від незбережених перевезень зменшилися в 2,4 рази 28/5/2014

Завдяки комплексній роботі щодо забезпечення схоронності вантажів, які перевозить підприємство, усуненню причин і умов незбережених перевезень, збитки Придніпровської залізниці зменшилися з 196 тис. грн (за січень-квітень 2013 року) до 83 тис. грн. цьогоріч. «Левову» частку цієї суми (до 70%) становлять втрати через крадіжки вантажів.

Задля більш ефективної роботи з попередження незбережених перевезень на магістралі успішно об’єднали власні зусилля із зусиллями місцевої влади, транспортної та регіональної міліції, прокуратури, крупних промислових підприємств-вантажовідправників (таких, як ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля», ВАТ «Запоріжсталь» та ін.).

Визначено найбільш криміногенні ділянки залізниці, порядок взаємодії з правоохоронними органами у разі втручання у діяльність залізничного транспорту сторонніх осіб, скоординовано оперативно-профілактичні заходи (патрулювання, засідки, рейди, перевірки пунктів приймання брухту тощо).

Так, посилена увага спільних оперативних груп у складі працівників міліції та відомчої охорони прикута до ділянок Запоріжжя-Ліве – Нікополь – Апостолове – Кривий Ріг-Сортувальний (Кривий Ріг-Головний) – Тимкове; Запоріжжя-Ліве – Нижньодніпровськ-Вузол – П’ятихатки-Стикова; Запоріжжя-Ліве – Джанкой; Синельникове-1 – Запоріжжя-Ліве; Чаплине – Синельникове-2.

Установлено постійний контроль за навантаженням та пересуванням поїздів із вантажами, на які найчастіше посягають розкрадачі, - металопродукцією, брухтом, вугіллям, заборонено позаграфікові зупинки цих поїздів на найбільш криміногенних ділянках залізниці.

Зокрема, листовий прокат приймається до перевезень лише у пачках вагою однієї одиниці понад 100 кг, запакованих у металевий кожух, а вагони з неноменклатурною металопродукцією зазвичай розміщують у «голові» вантажних поїздів чи поруч із номенклатурними вантажами, які охороняються.

Щодоби ретельно аналізуються дані автоматизованих систем контролю за вантажем та цілісністю залізничних вагонів у русі (АСК ЦВР), які встановлено на станціях П’ятихатки-Стикова, Чаплине, Нижньодніпровськ-Вузол, Павлоград-1, Інгулець, Апостолове, Джанкой.

Для підвищення збереженості вантажів на станціях охорону парків ст. Запоріжжя-Ліве, Синельникове-1 та Чаплине здійснюють приватні охоронні підприємства.

На магістралі також забезпечується жорсткий контроль реагування правоохоронних органів на повідомлення залізничників на факти розкрадань вантажів, які перевозяться.