slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровські залізничники підвищують безпеку своїх переїздів і очікують від водіів автотранспорту дисциплінованості та обачності 17/7/2014

Про безпеку залізничних переїздів Придніпровської магістралі, роботу, яку проводять на підприємстві для забезпечення їх технічної надійності, а також з профілактики ДТП на переїздах та коліях в ІА «Днепр Пост» (м.Дніпропетровськ) розповіли начальник колійного господарства залізниці Валентин Коблик і перший заступник головного ревізора апарату безпеки руху та авторанспорту Юрій Піскун.

Юрій Піскун:

- Залізничний переїзд, як і сам залізничний транспорт, - об’єкти підвищеної небезпеки, а отже потребують пильності і уваги всіх учасників руху.

У межах Дніпропетровської області – 222 залізничні переїзди, які належать Придніпровській залізниці. Двісті сім з них обладнано засобами звукової та світлової сигналізації, а 58 - ще й шлагбаумами. Тобто більшість залізничних переїздів Придніпровської магістралі у регіоні є регульованими. Зазначу, що в жодній, навіть найбільш розвиненій країні не обладнано шлагбаумами всі залізничні переїзди - лише близько 20%.

Якщо говорити про причини дорожньо-транспортних пригод на коліях та залізничних переїздах, то вони незмінні – порушення правил дорожнього руху водіями автотранспортних засобів: водії не зупиняються перед заборонними сигналами світлофорів, об’їжджають закриті шлагбауми, навіть пробують підняти їх вручну, щоб дати «проскочити» автівці, – і тим самим наражають на небезпеку як себе, так і пасажирів та залізничників.

Однак слід зазначити, що після трагічних подій на залізничному переїзді під Марганцем у 2010 році водії автотранспорту стали таки більш обачними під час перетину залізничних колій. Про це свідчить статистика дорожньо-транспортних пригод на залізниці: у 2011 році ми мали 11 ДТП із трьома загиблими та чотирма травмованими, у 2012-му – 6 ДТП з одним загиблим і чотирма травмованими, у 2013-му – 7 ДТП з чотирма травмованими. У 1-му півріччі поточного року зареєстровано 4 дорожньо-транспортні пригоди на залізничних переїздах і коліях з двома травмованими.

Позитивній динаміці останніх років, безперечно, сприяли як ті організаційно-технічні заходи, які вживають на залізниці для підвищення безпеки переїздів та колій (забезпечення технічними засобами, поліпшення дорожнього покриття, видимості тощо), так і активна профілактична робота серед водіїв та пішоходів. Зокрема, надруковано та розповсюджено тисячі пам’яток з правилами дорожнього руху під час перетину залізничних колій, попереджувальна наочність є на всіх залізничних переїздах з інтенсивним рухом автотранспорту та пішоходів.

Валентин Коблик:

- За останні шість років у Дніпропетровському регіоні на переїздах Придніпровської залізниці ми виконали комплекс робіт вартістю понад 11 млн гривень. Зокрема, капітально відремонтовано 30 залізничних переїздів, заасфальтовано під’їзні шляхи до 40, вкладено залізобетонний настил на 49, на багатьох покращено видимість, навіть якщо задля цього доводилося демонтувати окремі капітальні будівлі.

Цьогоріч придніпровські колійники планують капітально відремонтувати 12 залізничних переїздів, ще 10 заасфальтувати, на 8 замінити залізобетонні настили. Особлива увага – напрямкам швидкісного руху: П’ятихатки – Синельникове – Дніпропетровськ – Чаплине. І це зрозуміло, адже потяги тут курсують зі швидкостями до 135 кмгод. Зокрема, цьогоріч ще два залізничні переїзди на шляху курсування швидкісних експресів дообладнаємо чотирма шлагбаумами, тобто ще два залізничні переїзди перекриватимуться на всю ширину.

Робота проводиться комплексна та планова - у рамках Галузевої програми «Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах на 2011-2015 роки». На заходи цієї програми у 2014 році на залізниці буде виділено близько 2,5 млн гривень.

Однак вкотре хочу наголосити на тому, що будь-які, навіть найбільш сучасні та дороговартісні організаційно-технічні заходи на залізничних переїздах може «перекреслити» недисциплінованість водіїв автотранспорту, які нехтують правилами дорожнього руху. Тож закликаю тих, хто сидить за кермом автівок і особливо пасажирських автобусів, бути обачними, дотримуватись культури і безпеки руху.