slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська залізниця ніколи не займалася вибором піску з водойм, на яких розташовані її інженерні споруди 18/9/2014

У зв’язку з появою у медіапросторі недостовірної інформації, ДП «Придніпровська залізниця» заявляє, що магістраль не здійснює незаконний вибір піску з русла річок Самара та Самарчук, а проводить у районі залізничного мостового переходу на перегоні Новомосковськ – Орлівщина роботи з розчищення від мулу та укріплення русла й берегів зазначених водойм.

Згідно з планом обстеження стану залізничних мостів, які обліковуються на балансі Придніпровської залізниці, у 2013 року було проведене обстеження русел річок Самарчук та Самара та опор залізничного мостового переходу на 159км+430м перегону Новомосковськ – Орлівщина. Зазвичай ці роботи виконуються раз на десять років.

У результаті проведеного обстеження виявлено: тривале антропогенне навантаження спричинило замулення, заболочування та заростання високою водною рослинністю русел обох річок, що призвело до зниження самоочисної здатності води у водоймах, порушення водотоку в районі залізничної мостової споруди. Як наслідок – підмито фундамент опори №4, опори №3 та №5 украй замулені. Береги річок під постійним хвильовим впливом також зазнали розмиву, переробки (особливо інтенсивної у період осінніх та весняних штормів) та замулення.

Щоб покращити пропуск води під мостовою спорудою, унеможливити непередбачувані наслідки для конструкції мосту (насамперед у період весняного водопілля), гарантувати безпечний та безперебійний рух поїздів, було прийняте рішення про розчищення та укріплення русел річок Самарчук та Самара в районі залізничного мостового переходу на 159 км + 430м перегону Новомосковськ – Орлівщина.

У 2013 році ТОВ «НВП «Гідроспецмонтажбуд» було виконано відповідні проектно-вишукувальні роботи, розроблено робочий проект, який отримав позитивний експертний висновок філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Дніпропетровській області.

Робочий проект був погоджений з Державним агентством рибного господарства України та Дніпропетровським обласним управлінням водних ресурсів, відповідні дозвільні документи видала Державна інспекція архітектурно-будівельного контролю.

Роботи безпосередньо на місці розпочалися наприкінці 2013 року, наразі вони у стадії завершення. Виконано значні обсяги робіт з розчищення мілководної зони русел від мулу та очерету, укріплення мостових опор бутовим каменем, а берегів – підпірними стінками зі збірного залізобетону та кам’яною накидкою. Мул та грунтові наноси, отримані у результаті очисних робіт, пішли на улаштування берегової лінії.

Крім того, залізниця направила у Дніпропетровськрибоохорону листи про відновну вартість за збитки рибному господарству (хоч очисні роботи у період нересту і не проводилися), а також планує після повного завершення робіт придбати й випустити у Самару та Самарчук рибного малька.

На Придніпровській залізниці розраховують, що медійники не маніпулюватимуть фактами на свій розсуд і уникнуть оцінок, право на які має лише суд.