slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

В умовах падіння обсягів перевезень на залізниці вживають заходи до раціонального використання коштів та збереження трудового колективу 26/9/2014

У вкрай складні для себе часи, коли тільки через падіння обсягів перевезень (вантажних – на 7,7%, пасажирських – майже на 50%) за 8 місяців 2014 року Придніпровська залізниця недоотримала в порівнянні з тим же періодом минулого року майже 900 млн грн доходів, на підприємстві прагнуть якомога раціональніше використовувати отримані кошти, забезпечити стабільну зайнятість працівників, зберегти трудовий колектив.

Один із шляхів до цього – участь залізниці у внутрішньогалузевій кооперації, відмова від послуг зовнішніх постачальників, більш активне використання власних потужностей і кадрів для виготовлення певної продукції та виконання робіт, освоєння нових видів підсобно-допоміжної діяльності.

Так, у локомотивних депо Придніпровської магістралі (Дніпропет-ровському, Криворізькому, Мелітопольському, Синельниківському, Пологи) сьогодні виробляють запчастини до тепловозів ЧМЕ3 та 2ТЕ116 для підприємств Південної та Південно-Західної залізниць. Натомість пасажирське вагонне депо Тернопіль Львівської магістралі виконує технічне обслуговування кранів ЕДК для Дніпропетровської та Криворізької дирекцій залізничних перевезень.

Придніпровська залізниця успішно користується послугами ДП «Український центр механізації колійних робіт» (залучення залізнично-будівельних машин); ДП «Дніпрозалізничпроект» (вишукувальні роботи); ДЗ «Золотоніська технічна школа Укрзалізниці» (навчання придніпровських залізничників); ДП «Управління промислових підприємств Державної адміністрації залізничного транспорту України» (постачання щебеню); ДП «Український державний центр залізничних рефрижераторних перевезень «Укррефтранс» (деповський та капітальний ремонт службово-технічних вагонів рефрижераторних секцій) та ін. підприємств, підпорядкованих Укрзалізниці.

Основний економічний ефект від такої кооперації – збереження фінансових ресурсів у галузі, можливість направляти їх на розвиток залізничного транспорту, вчасну виплату заробітної плати залізничникам, збереження існуючих та створення нових робочих місць, більш прозорий та якісний ринок робіт та послуг.

Ще один напрямок, який сприяє додатковому завантаженню придніпровських залізничників, збільшенню доходів залізниці - це підсобно-допоміжна діяльність, не пов’язана безпосередньо з основним завданням залізниці – перевезенням вантажів та пасажирів. Так, окрім ремонту рухомого складу, виготовлення запчастин, обслуговування пасажирів на вокзалах та у поїздах, охорони вантажів на шляху слідування, тощо у структурних підрозділах Придніпровської магістралі сьогодні займаються виготовленням меблів, металопластикових конструкцій, елементів дорожнього покриття, пошиттям робочого одягу тощо. На залізниці практично відмовилися від аутсорсінгових послуг - роботи з прибирання у пасажирських поїздах, прання постільної білизни виконуються власними силами, а також від послуг приватних охоронних фірм для охорони у парках залізничних станцій. Як наслідок, підсобно-допоміжна діяльність цьогоріч уже принесла магістралі близько 630 млн грн доходу.