slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Проблеми Привокзальної площі вирішуватимуть 20/4/2011

19 квітня в інформаційній агенції «Новий міст» (м.Дніпропетровськ) пройшла прес-конференція на тему: «Оптимізація транспортного руху на Привокзальній площі», в якій узяли участь депутат Дніпропетровської міської ради, голова постійної комісії з питань транспорту, дорожнього руху та зв’язку Олександр Бєляєв та начальник Дніпропетровського вокзалу Ніна Виклюк.

">

Проблема впорядкування транспортного руху на Привокзальній площі обговорюється не вперше, адже існуюча схема не влаштовує ні міську владу, яка поставила своїм завданням максимально оптимізувати транспортну мережу Дніпропетровська, ні керівництво Придніпровської залізниці, стурбоване безпекою та комфортом своїх пасажирів, ні самих городян чи гостей міста.

За словами Ніни Виклюк, залізничники, які щоденно тільки приймають до 43 тис. пасажирів, першими вислуховують численні скарги на надмірну залюдненість прилеглої до вокзалу площі, безлад, хаотичний рух автотранспорту й примітивну виносну торгівлю, що створюють очевидні незручності й псують перші враження від міста на Дніпрі.

Лад і сучасний комфорт не повинні закінчуватись, щойно пасажир ступить за двері вокзалу, - вважають на Придніпровській магістралі. Пасажир має вільно й вчасно добиратися до вокзалу й з нього, а не крізь нездоланні «пробки», ще й на останньому відтинку шляху, як це є сьогодні.

- Уранці через скупчення маршруток перед будівлею вокзалу (а тут кінцеві зупинки 12 маршрутів) украй важко потрапити на такі затребувані поїзди, як сімферопольський, московський, київський, удень – на трускавецький чи київський швидкий - розповіла журналістам Ніна Виклюк.

Крім того, невпорядкований рух автотранспорту на привокзальній території створює загрозу безпеці пасажирів Придніпровки. І не тільки як пішоходів. Цієї зими на 102 надійшов дзвінок про замінування вокзалу (як згодом виявилось, хибне). Та через «пробки» на площі Петровського вибухотехніки навіть не змогли під’їхати до вокзальної будівлі – добиралися пішки від проспекту Карла Маркса.

Очевидно, що вокзал є місцем масового перебування людей, тож різні надзвичайні ситуації час від часу тут траплятимуться, а от екстрені служби не завжди можуть оперативно добратися до місця виклику, особливо у години пік. Це також змушує керівництво Придніпровської залізниці звертатись до міської влади з проханням перенести частину маршрутів, що мають кінцеву зупинку на Привокзальній площі, за її межі й розвантажити автотранспортний рух на цій території.

Зрештою, за словами Ніни Виклюк, є чіткі вимоги нормативних документів – будівельних, відомчих, а також рекомендації Європейської спілки залізниць щодо крупних залізничних вокзалів, де йдеться про те, що пасажири повинні мати безпечний прохід від поїзда до зупинки громадського транспорту, чого, безумовно, сьогодні не гарантує ситуація на Привокзальній площі.

Ніна Олексіївна показала присутнім історичні фотографії з видами Привокзальної площі, на яких - квітники, упорядковані пішохідні тротуари та зупинки громадського транспорту обабіч площі перед вокзалом. Саме до такого - презентабельного – вигляду площі, але у поєднанні з усіма сучасними вигодами прагне сьогодні керівництво Придніпровської залізниці. Залізничниками розроблено не один проект, є десятки пропозицій щодо комплексного вирішення проблем цієї території, що, до слова, знаходять розуміння й підтримку міської влади Дніпропетровська.

Це підтвердив і голова постійної комісії з питань транспорту, дорожнього руху та зв’язку Дніпропетровської міської ради Олександр Бєляєв. Він зазначив, що зміни на Привокзальній площі обов’язково відбудуться і вже найближчим часом, однак вони будуть поступовими, бо всі заходи досить витратні. Після ухвалення нової схеми транспортної мережі Дніпропетровська неодмінно розглядатимуться й питання про перенесення частини кінцевих зупинок маршруток з Привокзальної площі на сусідні вулицю Курчатова та площу Островського. Ітиметься й про облаштування на привокзальній території зупинок громадського транспорту – трамваїв та автобусів, озеленення, а також про організацію підземного паркінгу. Тож невдовзі городяни, як і раніше, пишатимуться Привокзальною площею, яка знову стане незабутньою візитівкою міста.