slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

З початку року збитки залізниці від незбережених перевезень вантажів зменшилися в 1,6 рази 31/10/2014

Придніпровська магістраль вживає комплекс заходів, спрямованих на забезпечення схоронності вантажів, які вона перевозить. Цьогоріч завдяки зазначеній роботі втрати залізниці від незбережених перевезень зменшилися у 1,6 рази - до 315 тис. грн з 511 тис. грн за січень-вересень 2013 року.

Майже на 10% зменшилася і доля втрат від незбережених перевезень унаслідок розкрадання вантажів - з 72,8% у 2013 році до 63% у поточному. Так, упродовж 9 місяців 2014 року працівники відомчої воєнізованої охорони залізниці попередили 146 спроб крадіжок вантажів, які перевозить підприємство, на загальну суму понад 108,6 тис. гривень. При цьому був затриманий 81 зловмисник.

Як відзначають у службі комерційної роботи та маркетингу, такий результат зумовлений налагодженою системою профілактичних заходів. Передусім, спільні оперативні групи загонів воєнізованої охорони та транспортної міліції оперативно реагують на повідомлення про несанкціоновані втручання сторонніх у роботу залізниці, а також патрулюють найбільш криміногенні ділянки: Синельникове-1 – Запоріжжя Ліве – Таврійськ – Мелітополь, Чаплине – Синельникове-2 – Нижньодніпровськ-Вузол, Пятихатки-Стикова – Желєзнякове – Верхівцеве.

Ще одним важливим аспектом роботи є аналіз даних автоматизованих систем контролю за вантажем та цілісністю залізничних вагонів у русі (АСК ЦВР), встановлених на стикових та крупних вантажних станціях. Ці системи відеоспостереження дозволяють оперативно виявляти та усувати порушення технічних умов навантаження, ознаки незбереженого перевезення вантажу тощо. Упродовж 9 місяців 2014 року за допомогою АСК ЦВР було оглянуто 4 млн 98,6 вагонів, з яких у 103,7 тис. були виявлені комерційні несправності.

Вживається також ряд заходів з контролю потягів, особливо тих, що перевозять вугілля, брухт або металопродукцію. Зокрема, заборонені зупинки цих поїздів поза графіком на найбільш криміногенних ділянках залізниці. Витримуються й певні вимоги щодо самих вантажів. Так, листовий прокат приймається до перевезень лише у пачках вагою понад 100 кг, запакованих у металевий кожух, а вагони з неноменклатурною металопродукцією розміщують у голові потяга чи поряд із вантажами, що охороняються. Щоб унеможливити розкрадання вантажів, на станціях проводяться контрольні зважування.

Працівники ВОХР спільно з представниками транспортної міліції систематично перевіряють пункти приймання брухту, розташовані неподалік від залізниці. З початку року було здійснено 43 такі перевірки, у ході яких виявили один незаконний пункт приймання брухту.