slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Іван Леводянський: «У поїздах Придніпровської магістралі пасажирам надають якісні та необхідні послуги» 14/11/2014

«Забезпечення комфорту й шанобливе ставлення до пасажирів є основними принципами роботи поїзних бригад потягів дальнього слідування» - зазначив начальник відділу вокзалів Придніпровської залізниці Іван Леводянський на прес-конференції у редакції газети «Днепр Вечерний». Під час спілкування з журналістами мова йшла про нові та популярні сервіси у поїздах, а також про стан підготовки магістралі до зимових перевезень.

Передусім, Іван Леводянський повідомив, що пасажирське господарство залізниці підготувало до зими 524 вагони, з яких у 353 електричне опалення. Таким чином, взимку у вагонах далекого спрямування буде забезпечена температура згідно санітарним нормам, а саме + 18-22º С.

Також начальник вокзалів розповів про нововведення у сфері послуг, що надаються у потягах дальнього слідування. Так, з 29 жовтня у складі поїзда №41 Дніпропетровськ-Трускавець тепер курсуватиме вагон-буфет.

«У цьому вагоні можна придбати випічку, напої, салати та гарячі страви. Оскільки під час зимових свят актуальним для подорожей стане саме західний напрямок, сервіс буде для пасажирів дуже корисним», - наголосив Іван Леводянський.

Окрім того, він нагадав про платні послуги, якими пасажир має право скористатися під час подорожі.

Так, у поїзді можна оформити квиток, підзарядити ноутбук або мобільний телефон (вартість послуги - 5 грн за дві години), покласти свої продукти у холодильник або розігріти їх у мікрохвильовій печі (вартість - 3,5 грн). Що ж стосовно постільної білизни та чаю, то їх можна придбати через касу – при покупці квитка. Вартість постільної білизни у плацкартному вагоні складає 14 грн, у купейному – 24 грн, склянка чаю - коштуватиме 4 грн.

Не обійшли увагою на конференції й тему допомоги пасажирам, які змушені виїжджати за східних регіонів країни. Іван Леводянський відмітив, що на вокзалах магістралі переселенцям надають цілий ряд послуг. Так, на інформаційних дошках розміщені контактні номери координаційних штабів, зателефонувавши до яких пасажир може безкоштовно оформити проїзний документ, якщо не має грошей на його придбання. Працівники штабу терміново зв’язуються з адміністрацією «Укрзалізниці», а там готують телеграму на адресу станції, з якої треба видати квиток.

Не менш важливою є допомога матерям із дітьми - ім надається можливість безоплатного проживання у кімнатах відпочинку (зокрема, на вокзалах Дніпропетровська, Запоріжжя та Бердянська). За словами Івана Леводянського, на сьогоднішній день гостинністю тимчасового житла скористалися понад 300 дорослих та маленьких пасажирів.