slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській магістралі визначили кращих працівників вокзалів 2/12/2014

Фінал щорічного дорожнього конкурсу професійної майстерності на звання кращого квиткового касира та чергового з видачі довідок днями пройшов в управлінні Придніпровської залізниці. Такі змагання традиційно мають за мету підвищення якості та культури обслуговування пасажирів і вдосконалення системи надання послуг на вокзалах магістралі.

Цьогоріч конкурс проводився у 40-й раз. Відбірковий тур тривав упродовж місяця по дирекціях залізниці, на фінальні змагання прибули 16 його призерок. У вирішальному конкурсі взяли участь п’ять команд у складі квиткового касира та чергового з видачі довідок – представники вокзалів Дніпропетровськ-Головний та Запоріжжя-1 та усіх трьох дирекцій залізниці.

За допомогою різноманітних завдань спеціальне журі оцінювало знання та практичні навички конкурсанток, рівень сервісного обслуговування, яке вони пропонують пасажирам, їхню винахідливість та комунікабельність, тощо. Учасниці фіналу мали показати себе різнобічно здібними (у візитівці та конкурсі особистих талантів), а головне - продемонструвати гідний рівень професійної підготовки, для чого конкурсанткам довелося скласти міні-іспит у вигляді тестування.

Новинкою цьогорічного змагання став конкурс на кращу пропозицію з удосконалення умов праці на робочому місці. Подаючи свої «ноу-хау», конкурсантки показали себе не просто кваліфікованими працівницями, але й тямущими винахідницями.

До навичок, важливих для працівниць вокзалів, журі віднесло також уміння надавати першу медичну допомогу – цьому був присвячений окремий конкурсний етап.

Не обійшлося у змаганнях і без елементів артистизму: усі без винятку учасниці творчо підійшли до конкурсу на вміння поводитися в екстремальних умовах. Так, на вибір конкурсанткам пропонувалося вісім надзвичайних ситуацій: мінування вокзалу, напад терористів, тривале відключення електроенергії тощо. Залізничниці мали інсценувати обрану тему з максимальною кількістю порушень службових обов’язків. Решта ж учасниць повинна була якомога точніше перелічити знайдені помилки. Особливо у цьому конкурсі відзначилися представниці станції Рокувата: вони показали, як не треба перевозити хворого на лихоманку Ебола, а потім продублювали цю ж сценку за всіма правилами.

Після п’яти різноманітних видів змагань журі визначилося з переможницями. Як відзначив голова комісії начальник відділу вокзалів пасажирської служби Придніпровської залізниці Іван Леводянський, вибір був досить нелегким, адже всі показали досить високий рівень професійної підготовки.

У підсумку серед квиткових касирів у конкурсі перше місце посіла Ольга Дончецька (вокзал Дніпропетровськ-Головний), друге місце дісталося Оксані Хріпко (вокзал Мелітополь), третє – Ганні Лапкіній (вокзал Запоріжжя-1).

Кращою в конкурсі чергових з видачі довідок журі визнало Ольгу Тонкіну (вокзал Дніпропетровськ-Головний), друге місце дісталося Ірині Абраменко (вокзал Запоріжжя-1), а третє місце посіла Ірина Дубільовська (вокзал Запоріжжя-2).