slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Монтаж постійної прогонової споруди шляхопроводу на перегоні Оріхівська – Мала Токмачка дозволить пришвидшити залізничний рух 25/12/2014

Роботи по заміні тимчасової прогонової споруди залізничного шляхопроводу на 252-му кілометрі перегону Оріхівська – Мала Токмачка (Запорізька область), пошкодженого у результаті підриву в ніч на 24 червня цього року, ведуться з 12-годинним випередженням графіку.

Для проведення цих робіт залізничний рух на перегоні відучора призупинено, поїзди слідують зміненими маршрутами (через Запоріжжя – Федорівку – Комиш Зорю та Синельникове – Чаплине – Пологи).

Заміну тимчасової прогонової споруди на постійну виконують працівники дистанції колії Запоріжжя-2, мостобудівельного поїзда № 57 ст. Нижньо-дніпровськ-Вузол та відновного поїзда ст. Пологи.

На цей час тимчасовий металевий прогін, який улітку був установлений для забезпечення залізничного руху на цьому напрямку, повністю демонтовано. Розпочато монтаж постійної прогонової конструкції, після чого залізничники вкладуть мостовий брус, а також зняті на час відновних робіт рейки.

Повний комплекс робіт на шляхопроводі розрахований на чотири доби (з 09:00 24 грудня до 09:00 28 грудня), однак темпи, якими наразі працюють колійники, дозволяють говорити про можливість дострокового завершення ремонтно-відновних робіт.

Монтаж постійної прогонової споруди шляхопроводу на 252-му кілометрі перегону Оріхівська – Мала Токмачка дозволить суттєво пришвидшити залізничний рух мостом, який майже півроку обмежувався 15 км/год.