slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

За 2014 рік на магістралі майже у 12 разів зріс попит на електронні квитки 15/1/2015

Упродовж 2014 року пасажири Придніпровської залізниці оформили 6 млн 019,4 тис. проїзних документів. Майже третину з них (29,5%) було придбано за допомогою онлайн-сервісів - 1 млн 775,3 тис. Як зазначають у пасажирській службі магістралі, цей показник зріс на 69,5% порівняно з 2013 роком (тоді пасажири оформили через Всесвітню мережу 1 млн 047,6 тис. квитків).

Особливої популярності також набули електронні проїзні документи (ЕПД). Так, за 2014 рік пасажири Придніпровської залізниці оформили 880 тис. електронних квитків, що у 11,8 рази більше, ніж у 2013 (74,8 тис.).

Підвищений попит на електронні квитки пояснюється їх зручністю. Такі проїзні документи пасажир роздруковує самостійно, минаючи квиткову касу. Причому робити це можна робити необмежену кількість разів - із бланка, який надходить на електронну скриньку (завдяки чому ЕПД практично неможливо загубити). А віднедавна електронні квитки можна надавати під час посадки ще й у електронному вигляді – на екрані смартфона чи планшета. Провідник зчитує QR-код на квитку за допомогою приладу контролю.

Важливо пам’ятати, що оформити електронний проїзний документ можна виключно за допомогою онлайн-сервісу Укрзалізниці (booking.uz.gov.ua). Квитки, придбані через інші платіжні системи, є лише бланками замовлення. Це означає, що їх потрібно обов’язково обмінювати у залізничних касах на проїзний документ, який дає право на проїзд залізницею.