Щодо показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора ДП «Придніпровська залізниця» у 2014 році 27/1/2015
Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора ДП «Придніпровська залізниця» за 2014 рік становлять
1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 99,23.
2. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,001.
3. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 80,77.
4. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,4.
5. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0.
6. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування – 0,04.
7. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування – 0,18.
8. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 0,28.
9. Відсоток неуспішних викликів для міських викликів – 0,39.
10. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів – 98,99.
11. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів – 95,65.
12. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 0.
13. Відсоток з'єднувань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 89,00.