slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

З початку 2015 року збитки залізниці від крадіжок вантажів зросли у півтора рази 17/3/2015

У січні-лютому 2015 року збитки залізниці від незбережених перевезень вантажів зросли у півтора рази – до 40,8 тис. грн проти 28 тис. грн за аналогічний період 2014 року. Цьогорічні втрати стовідсотково спричинені крадіжками вантажів – торік розкрадання вантажів було причиною тільки 60% випадків незбережених перевезень.

Більше половини (56%) суми збитків від розкрадань вантажів цьогоріч припадає на вугілля, на другому місці – мінеральні добрива (41,2%), далі йде металопродукція (понад 3%).

За даними відомчої воєнізованої охорони, найбільш криміногенними ділянками залізниці у цей період були Синельникове-1 – Запоріжжя Ліве – Таврійськ – Мелітополь, Чаплине – Синельникове-2 – Нижньодніпровськ-Вузол, Чаплине –Пологи, П’ятихатки-Стикова – Залізнякове – Верхівцеве, а також район Криворізького вузла.

Щоб забезпечити схоронність вантажів, на підприємстві вироблено чіткий порядок взаємодії з правоохоронними органами, зокрема, транспортною міліцією, у разі втручання сторонніх осіб у діяльність залізничного транспорту; проводяться спільні оперативно-профілактичні заходи (патрулі, засідки, рейди тощо), насамперед на найбільш криміногенних ділянках магістралі. На таких ділянках заборонено позаграфікові зупинки «вугільних поїздів», а також поїздів з металопродукцією та брухтом - вантажами, які найчастіше привертають увагу розкрадачів. Пункти приймання брухту в прилеглих до залізниці районах перевіряються на наявність деталей верхньої будови колії чи комплектуючих до рухомого складу.

У січні-лютому 2015 року чотири спроби розкрадання вантажів (брухту) були відвернуті завдяки попереджувальному застосуванню ВОХРівцями вогнепальної зброї.