slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2015 році збитки від розкрадання вантажів зросли у 1,2 рази 15/6/2015

У січні-травні 2015 року збитки Придніпровської залізниці внаслідок втрати вантажів зросли у 1,2 рази – до 230,5 тис. грн проти 197,7 тис. грн за аналогічний період 2014 року. Основною причиною незбережених перевезень (96,3%) цьогоріч є розкрадання вантажів дорогою чи під час зупинок поїздів на станціях (торік – лише 44,5%).

Близько третини (30%) суми збитків від розкрадань вантажів припадає на вугілля, на другому місці – електротехнічне обладнання (26%), далі – мінеральні добрива (21%), металопродукція (понад 18%), упори (5%).

Найбільш криміногенними ділянками залізниці з початку року були П’ятихатки-Стикова – Залізнякове – Верхівцеве; Чаплине – Пологи; П’ятихатки – Жовті Води-1 – Савро; Запорізький вузол, станції Таврійськ та Богуславський.

Для забезпечення схоронності вантажів, які перевозяться, придніпровські залізничники посилюють взаємодію з представниками транспортної та регіональної міліції, регулярно проводять спільні оперативно-профілактичні заходи (патрулі, засідки, рейди тощо), насамперед на тих ділянках магістралі, де крадії найбільш активні. Завдяки цим заходам цьогоріч за крадіжки вантажів було затримано 22 особи, припинено діяльність 3 злочинних груп (дані УМВС на Придніпровській залізниці).

На найбільш криміногенних ділянках шляху заборонено позаграфікові зупинки поїздів із вугіллям та металопродукцією. Крім того, ретельно й регулярно перевіряються пункти приймання брухту, розташовані у районах, прилеглих до залізниці (цьогоріч проведено 20 таких перевірок).

Щоб убезпечити вантажів від розкрадань під час їх транспортування, на магістралі також співпрацюють з підприємствами-вантажовідправниками (зокрема, ВАТ «Запоріжсталь»). Листовий прокат приймається до перевезень тільки у пачках вагою понад 100 кг, запакованих у металевий кожух, а вагони з неноменклатурною металопродукцією при перевезенні розташовують у «голові» вантажних поїздів або поряд із номенклатурними вантажами, які охороняються.

На найбільших вантажних станціях магістралі використовуються автоматизовані системи контролю за вантажем та цілісністю залізничних вагонів у русі (АСК ЦВР). Вони теж допомагають вберігати вантажі від зловмисників, а також - виявляти та усувати порушення технічних умов навантаження, що є ще одною причиною незбережених перевезень.