slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська магістраль нагадує, як повернути кошти за невикористані квитки 15/7/2015

Пасажирам, які з різних причин не скористалися придбаними проїзними документами, Придніпровська залізниця нагадує, що необхідно зробити для повернення коштів. Варіантів існує декілька - в залежності від способу придбання квитка.

1. Проїзний документ був придбаний за готівку. У цьому випадку його можна повернути через вокзальну касу, що займається поверненням коштів за невикористані проїзні документи. Пасажир повинен пред’явити касирові оригінал документу, що засвідчує його особу.

2. Квиток оплачувався у касі за допомогою банківської картки. Тоді повернення коштів здійснюється у претензійному порядку через управління залізниці (49600 Дніпропетровськ, пр. К. Маркса, 108). Пасажир має звернутися до відділу вокзалів пасажирської служби із відповідною заявою, у якій вказати прізвище, ім`я та по батькові, місце проживання, контактний номер телефону, назва банку та номер платіжної картки, а також причину повернення коштів. Протягом 30 днів їх перерахують на банківську картку, якою оплачувався даний квиток.

3. Проїзні документи було оформлено за допомогою сервісу онлайн-бронювання Укрзалізниці booking.uz,gov.ua або інші аналогічні електронні системи. У такому разі повернення здійснюються через сайти, на яких проїзні документи були придбані. Пасажирові треба заповнити необхідну онлайн-форму у розділі «Кабінет користувача». Вартість невикористаних квитків перераховується на рахунок клієнта, з якого оплачували.

Окрім того, пасажирам слід пам’ятати, що згідно з Правилами пасажирських перевезень при поверненні невикористаного з особистих причин проїзного документу:
- більше ніж за 24 години до відправлення поїзда - з пасажира утримується лише вартість сервісних послуг (окрім вартості чаю та постільної білизни);
- від 24 до 9 годин до відправлення поїзда - пасажиру виплачується повна вартість квитка і 50 відсотків вартості плацкарти;
- менше, ніж за 9 годин до відправлення поїзда, але не більше ніж через 1 годину після його відправлення, - виплачується тільки вартість квитка, без урахування вартості плацкарти.

У ряді випадків, коли пасажир не може скористатися квитком з вини залізниці (відміна або запізнення більш, ніж на годину, зазначеного у квитку поїзда тощо), йому у повному обсязі повертаються кошти, сплачені під час придбання квитка, у тому числі за послуги, пов'язані з резервуванням місць. Важливий момент: компенсація видається на основі відмітки, що проїзний квиток не використаний повністю з вини залізниці», яку проставляє касир.

Відшкодування вартості проїзних документів не передбачене, якщо:
- пасажир втратив бланк проїзного документу;
- проїзні документи містять виправлення або додаткові написи, зроблені особами, до компетенції яких це не входить (такі квитки вважаються недійсними).

Довідка:

Повна вартість проїзду у пасажирських потягах зазначається у 5-му рядку проїзного документу. Її складові:
- Вартість квитка – частина вартості проїзду, яка компенсує витрати на утримання та експлуатацію інфраструктури залізниць і електроенергію (або інший вид енергії), що використовується під час курсування поїзда.
- Вартість плацкарти – частина вартості проїзду, що компенсує витрати перевізника на підготовку вагона в рейс та обслуговування на шляху прямування.
- Страховий збір – включається до вартості проїзду згідно з Положенням про обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті.
- Комісійний збір – кошти, сплачені за послугу, пов'язану з оформленням, поверненням, переоформленням проїзних документів.
- ПДВ – непрямий багатоступінчастий податок, що збирається з кожного акту продажу, починаючи з виробничого та розподільчого циклів і закінчуючи продажем споживачеві.

Також повна вартість квитка може включати вартість послуг (замовлення постільної білизни та чаю, бронювання квитка тощо).