slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Поїзні бригади формуватиме комп’ютер 6/6/2011

На Придніпровській залізниці 31 травня відбулася перша автоматизована процедура формування поїзних бригад. Її проведення особисто контролювали начальник залізниці Олександр Момот та його перший заступник Олег Малишко.

За словами заступника начальника пасажирської служби Олега Рязана, проведенню такого незвичного виду відбору передувало формування у відділах кадрів пасажирських вагонних депо та дільниць електронних переліків начальників поїздів та провідників пасажирських вагонів. У подальшому списки передали адміністратору автоматизованої системи «ФПП», і надалі вже комп’ютер в обумовлений час, за принципом випадкових чисел, швидко й неупереджено «призначав» склади усіх поїзних бригад та їх начальників. Нові колективи стануть на маршрути з 1 липня і мають пропрацювати в такому складі три місяці, після чого відбудеться чергова ротація.

- Головна мета запровадження автоматизованої системи відбору кандидатів на вакантні робочі місця працівників поїзних бригад та формування поїзних бригад - виключити людський фактор з цього процесу, поліпшити рівень обслуговування пасажирів, зменшити кількість порушень, - каже Олександр Момот. - Крім того, ініційоване особисто Генеральним директором Укрзалізниці Володимиром Козаком нововведення є одним з ключових етапів комплексної автоматизації усіх робочих процесів залізничної галузі.

- Безумовно, як усе нове, перша спроба виявила окремі питання, над якими треба ще попрацювати найближчим часом, наголосив начальник залізниці. Зокрема, через ширший набір «фільтрів» бажано було б виключати можливість призначення, скажімо так, не найкращих працівників, на найбільш престижні маршрути.

- Водночас нова система відбору відкрила низку суттєвих переваг перед існуючою, одна з яких – необхідність безперервного підвищення кваліфікації провідників у цілому. - Адже треба завжди бути готовим до роботи у вагонах різних типів та модифікацій, що, в свою чергу, спонукає провідників до постійного навчання, підкреслив Олександр Момот підбиваючи підсумки першої автоматизованої процедури.

( Олександр ВАСЬКО )