slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

1/9/2015

Стартувала акція від Укрзалізниці

«Стоп корупція» і

«Якість та сервіс»

Змінити на краще якість та сервіс на залізничному транспорті мають змогу допомогти самі клієнти. Укрзалізниця приймає пропозиції щодо обслуговування за номером 0800-50-3111, який вказаний на постері «Якість та сервіс» та на електронну скриньку: . Також можна заповнити на сайті форму зворотного зв’язку:

За цим номером також можна повідомити про неналежні якість обслуговування та сервіс, зокрема неякісну постільну білизну у вагоні або те, що у цьому не прибрано, порушення службових обов’язків провідників чи випадки нечемності. Це допоможе керівництву оперативно зреагувати і усунути недоліки.

Якщо пасажири помітили, що провідник провозить безквиткових пасажирів або контрабандний товар, чи на вокзалі побачили перекупників, чи у касі когось обрахували, – телефонуйте за номером, що вказаний на постері «Стоп корупція» 0800-50-3222 або пишіть на електронну адресу: чи заповніть форму зворотного зв’язку:

Усі повідомлення про порушення на залізничному транспорті та про недоліки обслуговування будуть ретельно вивчені, щоб позбутися таких явищ. Акція Укрзалізниці має за мету покращити рівень обслуговування пасажирів та унеможливити зловживання на залізничному транспорті. Укрзалізниця закликає пасажирів разом виявити несумлінних працівників, підвищити культуру обслуговування і допомогти зробити перебування клієнтів у поїздах і на вокзалах кращим та комфортнішим.