slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

«Укрзалізниця допоможе профільним заводам вирівняти свою економіку», - Олександр Завгородній 18/9/2015

Сьогодні, 18 вересня, голова комісії з реорганізації – в.о.генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній відвідав із робочим візитом Придніпровську залізницю.

Програма поїздки очільника залізничної галузі була досить напруженою: інспекційний огляд інфраструктури Придніпровської магістралі, участь у форумі-презентації, який проводить ПрАТ «Запорізький електро-возоремонтний завод», а також відвідини двох профільних підприємств на Дніпропетровщині – тепловозоремонтного та стрілочного заводів.

Головну мету своєї поїздки Олександр Завгородній визначив так: вивести відносини Укрзалізниці та заводів залізничної галузі на новий рівень, який дасть обопільний позитивний результат: оновлення рухомого складу та інфраструктури українським залізницям, завантаженість, робочі місця та підвищення рівня зарплат - заводчанам.

Візит на Запорізький електровозоремонтний завод викликав у керівника Укрзалізниці особливі почуття, адже свою виробничу діяльність після ПТУ він починав саме тут. Крім того, завод – це єдине в Україні багатопрофільне підприємство, яке спеціалізується на усіх видах капітального ремонту електровозів, виготовляє понад 11 тис. найменувань запасних частин до них.

Керівник Укрзалізниці спільно з в.о. голови правління ПрАТ «ЗЕРЗ» Олегом Вінником пройшовся цехами заводу – механічним, інструментальним, складальним, електромашинним, поцікавився обсягами виконуваних робіт, устаткуванням, умовами праці заводчан та рівнем їхніх зарплат.

Олег Вінник розповів, що понад 70 позицій комплектуючих підприємство змушене сьогодні купувати за кордоном, що за нинішньої економічної ситуації вкрай проблематично. Тож одним із основних завдань форуму, який проводить ЗЕРЗ, є завдання зацікавити і залучити вітчизняного виробника, насамперед, місцевого та із сусіднього, Дніпропетровського регіону, який також має потужний промисловий потенціал. Саме тому до участі в заході запросили представників понад 60 залізничних, машинобудівних та інших промислових підприємств України.

У свою чергу, Олександр Завгородній зазначив, що Укрзалізниця відкрита для ділового спілкування і на цей час робить ефективні кроки як для розвитку самих залізниць, так і для зміцнення підприємств, які працюють на залізничну галузь, а невдовзі стануть її складовою.

«Сьогодні Укрзалізниця реформується в підприємство, яке стане прикладом ефективного управління державним майном, - зазначив О.Завгородній. – Ми забезпечуємо роботою понад 300 тисяч чоловік, наблизили середню зарплату по галузі до 5 тисяч гривень, повернулися до повного робочого тижня. За останні кілька тижнів я об’їздив близько десяти заводів , які працюють для Укрзалізниці. Є надія, що і цим підприємствам ми дамо можливість вирівняти свою економіку».

Так, за словами керівника Укрзалізниці, сьогодні на ЗЕРЗі у роботі знаходиться 11 секцій локомотивів, а всього через завод у другому півріччі пройдуть 24 локомотивних секцій для залізниць України, як і було домовлено.

А щодо нових замовлень, запевнив Олександр Завгородній, то вони будуть. Адже у поїздку для зміцнення особистих зв’язків він узяв очільників трьох залізниць – Придніпровської, Південної та Південно-Західної, а також привіз представників локомотивних господарств усіх залізниць України.

А придніпровські залізничники уже справами підтримали курс Укрзалізниці на завантаження виробничих потужностей вітчизняних ремонтних підприємств. На цей час на Запорізькому електровозоремонтному заводі для Придніпровської залізниці виконується капітальний ремонт та модернізація пасажирських локомотивів ЧС-2 та ЧС-7, ремонтується лінійне обладнання. У перспективі більш тісна співпраця - оновлення рухомого складу для приміських пасажирських перевезень. Заводчани вже почали освоєння ремонтів тягових двигунів, колісних пар та допоміжних машин для моторвагонного рухомого складу, невдовзі матимуть замовлення і на капітальний ремонт секцій електропоїздів. V

Крім того, на Придніпровській залізниці мають позитивний результат особистої співпраці перших осіб. Так, тісні контакти керівника магістралі Івана Федорка з головою Запорізької обласної державної адміністрації Григорієм Самардаком, розуміння проблем один одного та пошук оптимальних для залізниці та регіону рішень дозволили цього літа повною мірою задовольнити попит мешканців регіону на пасажирські перевезення у напрямку Києва, Харкова, Львова, а залізничникам – отримати рекордну суму компенсаційних відшкодувань (близько 90%) за приміські перевезення пільговиків.V

На ПрАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» гості побували у виробничих цехах – колісному, візковому, малярному. Заводчани продемонстрували продукцію, яку підприємство почало освоювати для імпортозаміщення. Так, за два останні місяці на заводі взялися за виробництво більш як 10 видів запчастин, зокрема, вихлопних колекторів, кришок циліндрів, алюмінієвого литва, колодок гальмівних тощо. Олександр Завгородній наголосив на тому, що слід прискорити випуск із заводських цехів відремонтованих тепловозів, адже обсяги вантажних перевезень Укрзалізниці тільки за два останні місяці зросли майже на 5%, тож ця техніка потрібна в роботі.

На Дніпропетровському стрілочному заводі теж знайшли, чим зацікавити візитерів. Провели по сталеливарних цехах, ковальсько-пресовому, механічно-заготівельному. Продемонстрували якість литва хрестовин, обробки вістряків, роботу лінії гарячого штампування, розповіли про ресурсоощадні нововведення, які дозволили здешевити продукцію, тощо.

«Спільні зусилля неодмінно принесуть результат», - підсумував О.Завгородній свій візит на Придніпров’я.