slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровська магістраль: несанкціоновані втручання у роботу залізниці ведуть до затримки поїздів та загрожують безпеці руху 9/10/2015

Затримки поїздів через несанкціоновані втручання у роботу залізниці дедалі частішають, констатують у апараті безпеки Придніпровської магістралі. Протягом січня-вересня через незаконні дії сторонніх осіб на залізниці було затримано 107 поїздів, з них 12 – тільки у вересні. Це на 18,9% більше, ніж минулоріч (за 9 місяців 2014 року зафіксовано затримки 90 потягів) і вдвічі більше, ніж позаторік (53 затримки відповідно). Лише прямі збитки від незаконних дій сторонніх осіб у поточному році склали 110 тисяч гривень.

Побільшало і самих випадків несанкціонованого втручання у роботу магістралі – 57 випадків проти 54 за такий же період 2014 року (+5,6%).

Як зазначають ревізори апарату безпеки залізниці, однією з найбільш тривожних тенденцій є численні випадки розобладнання рухомого складу та залізничної інфраструктури. Так, за 9 місяців цього року зловмисники здійснили 22 такі спроби.

Чимало випадків за цей період пов’язано з виявленням вибухових пристроїв. Зокрема, 16 разів вибухові пристрої або речі, схожі на них (у тому числі й застарілі боєприпаси та муляжі), виявляли у рухомому складі або на залізничних об’єктах. Надійшло також 10 повідомлень про мінування поїздів та інфраструктурних об’єктів.

Окрім того, зловмисники тричі перекривали рух поїздів, двічі накладали на колії сторонні предмети, на які затим наїжджав рухомий склад; кидали у бік поїздів сторонні предмети та крали вантажі з вагонів.

На жаль, усе ще трапляються випадки насильницьких дій щодо залізничників під час виконання ними службових обов’язків - цьогоріч зареєстровано один такий.

Придніпровські залізничники нагадують: незаконні втручання в роботу залізничного транспорту заважають безперебійним перевезенням, наражають на небезпеку життя та здоров’я пасажирів і працівників магістралі. До того ж несанкціоновані втручання тягнуть за собою адміністративну та кримінальну відповідальність. За дії неповнолітніх відповідальність нестимуть їхні батьки чи опікуни.