slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській магістралі протидіють порушникам трудової дисципліни 21/10/2015

На Придніпровській залізниці вживають жорсткі системні заходи, щоб запобігти недобросовісній роботі персоналу, насамперед пов’язаного з обслуговуванням пасажирів, порушенням працівниками трудової дисципліни та посадових обов’язків.

Зокрема, у січні-вересні 2015 року в поїздах далекого сполучення було виявлено 7 фактів порушень у роботі поїзних бригад (4 випадки – перевезення безквиткових пасажирів, 3 – порушення митних правил). До дисциплінарної відповідальності було притягнуто 14 осіб, зокрема, шістьох звільнили з роботи, восьмеро отримали догани.

У приміському сполученні з початку року зафіксували 130 порушеннь у роботі поїзних бригад, з яких основна маса (98 випадків) порушення митних правил, решта – перевезення «зайців». У результаті 22-х несумлінних працівників звільнили, п’ятьох перевели на інші посади, сорока семи оголосили догани.

Вагомою допомогою у виявленні недобросовісних працівників став запроваджений Укрзалізницею діалог із пасажирами за допомогою «гарячих ліній» «Стоп-корупція» та «Якість та сервіс». Від моменту його започаткування (станом на 12 жовтня) по пасажирському господарству Придніпровської залізниці надійшло 211 звернень, з них 40 подяк, по господарству приміських пасажирських перевезень – 43, в тому числі одна подяка.

Тематика більшості звернень - технічний стан рухомого складу, санітарний стан вагонів, вокзальних комплексів, постільної білизни; незадовільне екіпірування вагонів; невиконання службових обов’язків працівниками поїзних бригад; скарги на режим роботи, розклад руху поїздів, порушення технології роботи тощо. Усі звернення були розглянуті фахівцями залізниці протягом однієї доби з моменту їх отримання, автори усіх звернень отримали вичерпні відповіді.

Крім того, на підприємстві було вжито заходи реагування щодо недобросовісних працівників обох господарств: одного працівника звільнено з роботи, ще трьох переведено на роботу, не пов’язану з обслуговуванням пасажирів, оголошено 32 догани, позбавлено премії 13 працівників.