slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровські залізничники: через незаконні втручання сторонніх у роботу магістралі кількість затримок поїздів зросла на 38,5% 12/11/2015

З січня по жовтень 2015 року на Придніпровській магістралі зафіксували 62 випадки несанкціонованого втручання сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту, з них 6 - у жовтні (торік за той же період - 57 та 3 відповідно). Ці незаконні дії викликають у залізничників серйозне занепокоєння, адже на небезпеку наражаються не тільки пасажири, але й працівники залізниці, порушується графік руху поїздів.

Так, за 10 місяців 2015 року на Придніпровській залізниці через незаконне втручання сторонніх осіб було затримано 126 поїздів сумарно на 116 год. 59 хв. Порівняно з минулим роком кількість затримок зросла на 38,5% (відповідно 91 поїзд та 116 год. 01 хв.). Тільки прямі збитки у поточному році перевищили 123 тисячі гривень.

Значна частина цьогорічних інцидентів пов’язана з крадіжками вантажів, розукомплектуванням залізничної інфраструктури та рухомого складу. За 10 місяців зловмисники скоїли 28 таких спроб.

Чимало випадків пов’язано також із вибуховими пристроями. Так, протягом січня-жовтня було зафіксовано 16 випадків виявлення у рухомому складі та на залізничних об’єктах вибухових пристроїв, у тому числі й застарілих боєприпасів та муляжів. Десять разів залізничники отримували повідомлення про мінування рухомого складу чи об’єктів залізниці.

Окрім того, тричі зловмисники перекривали рух поїздів, двічі накладали на колії сторонні речі. Один раз невідомий кидав сторонні предмети у рухомий склад, що спричинило тривалу затримку руху.

Двічі протягом січня-жовтня було зафіксовано факт насильницьких дій відносно залізничників.

Придніпровські залізничники вкотре закликають громадян утримуватися від втручання в роботу магістралі, від несанкціонованих та хуліганських дій на залізничних об’єктах, нагадуючи, що вони тягнуть за собою адміністративну та кримінальну відповідальність, а головне – шкодять безпечним та безперебійним перевезенням, безпеці пасажирів та працівників залізниці.