slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській магістралі налагоджують власне виробництво гальмівних башмаків 9/12/2015

У колійному господарстві Придніпровської залізниці налагоджують виробництво гальмівних гіркових башмаків, які застосовуються для фіксації вагонів на станційних та під’їзних коліях.

Спочатку для проби на підприємстві виготовили партію з 20 одиниць, яку відправили на тестування до найбільшої сортувальної станції магістралі - Нижньодніпровськ-Вузол. У процесі експлуатації вузловчани високо оцінили якість виробів, тож невдовзі зробили ще 85 штук.

Виготовляють гостродефіцитний і вкрай потрібний інвентар на залізниці не цілком самотужки. Справа у тому, що колодку для башмака спроможні виробляти лише металургійні підприємства, де є ливарня. Готову колодку клепками прикріплюють до полоза, який фіксує башмак на рейці. Раніше полози купували у приватних промислових підприємств - тепер їх успішно випускає Синельниківський колійний ремонтно-механічний завод служби колії Придніпровської магістралі.

У такий «кооперативний» спосіб придніпровські залізничники відновлюють башмаки, які вже були у експлуатації. І хоч дільниця з відновлення гіркових гальмівних башмаків діє на підприємстві не перший рік – на території складу матеріально-технічного постачання в сел. Іларіонове, однак власне виробництво полозів зробило процес «реанімації» башмака майже вдвічі дешевшим. За приблизними підрахунками, при плані ремонту 250 башмаків на місяць економія становить майже 30 тис. грн.

Окрім того, власне виробництво дає можливість виготовляти і нові башмаки і також значно здешевлює їх кінцеву вартість. Адже залізниця купує лише колодку, а решту робіт – від штампування полоза до складання башмака – виконує власними силами.

Як розповів директор Синельниківського колійного ремонтно-механічного заводу Юрій Чардимов, для виготовлення полозів його підприємство має все необхідне обладнання: «Зокрема, ми відновили гідравлічний прес зусиллям у 163 тонни з чаплинських ремонтно-механічних майстерень. А залізниця придбала муфельну піч для розігріву заготовок».

У подальших планах ремонтників – повністю задовольняти потребу магістралі у гальмівних башмаках. На цей час на заводі працюють над удосконаленням технології вирізання заготовок із листового металу, що, безсумнівно, підвищить якість продукції, яка випускатиметься.