slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Придніпровські залізничники прагнуть здійснювати перевезення вантажів у плановому режимі 4/1/2016

У перші дні нового року (станом на 4 січня) вантажовідправники не пред’явили Придніпровській залізниці до перевезення жодної тонни зерна, попри те, що заздалегідь було заплановано і узгоджено навантажити протягом січня 2016 року понад 4,6 тис. тонн зернових вантажів, задіявши у цих перевезеннях 84 зерновози.

Для порівняння: 1-3 січня 2015 року Придніпровська залізниця перевезла 1173 тонни зерна (або 19 зерновозів).

Аналогічна ситуація склалася і з навантаженням будівельних вантажів.

Тож у другій половині січня придніпровські залізничники очікують ажіотажний попит на зерновози і прогнозують настійні вимоги відправників зернових вантажів задовольнити їх замовлення оперативно та повною мірою.

Такий підхід ускладнює логістику залізничних перевезень, адже не враховує об’єктивні технічні можливості залізниці, переробні можливості її партнерів по навантаженню-вивантаженню – портів, не бере до уваги і той факт, що взимку в роботу транспортників та портовиків будь-коли можуть втрутитися складні погодні умови.

У цілому протягом 2015 року Придніпровська залізниця максимально повно намагалася задовольняти потреби вантажовласників у перевезеннях зернових вантажів. Так, обсяги навантаження зерна торік склали 1 745,7 тис. тонн, у перевезеннях загалом було задіяно 27 039 зерновозів. Це на 26,3% перевищує показники 2014 року - 1 382,2 тис. тонн та 21 483 зерновози відповідно.

З липня 2015 року магістраль перевозила зерно нового врожаю. На початок 2016 року його було навантажено 1 240,2 тис. тонн (або 19 043 зерновози), що на 19,1% перевищує показники аналогічного періоду 2014 року (1 041,6 тис. тонн та 16 079 зерновозів).

Минулоріч залізниця наростила середньодобове навантаження зерна з 3,8 тис. тонн (59 зерновозів) у 2014 році до 4,8 тис. тонн (74 зерновозів), а в липні-грудні - з 5, 7 тис. тонн (87 зерновозів) до 6,7 тис. тонн (103 зерновозів) відповідно.

Основними напрямками перевезень зернових вантажів у 2015 році були порти та припортові станції Одеської залізниці - Одеса-Порт, Миколаїв-Вантажний, Жовтнева, Чорноморська, Ксенієве, Іллічівськ.