slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Служба сигналізації і зв'язку інформує: 25/1/2016

Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора Регіональна філія «Придніпровська залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» за 2015 рік становлять:

1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 98,5.

2. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,0062.

3. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 81,0.

4. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,4.

5. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,04.

6. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування – 0,15.

7. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування – 0,3.

8. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 3,2.

9. Відсоток неуспішних викликів для міських викликів – 2,5.

10. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів – 96,0.

11. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів – 93,0.

12. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 0,3.

13. Відсоток з'єднувань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 93,0».