Служба сигналізації і зв'язку інформує: 25/1/2016
Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора Регіональна філія «Придніпровська залізниця» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» за 2015 рік становлять:
1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 98,5.
2. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,0062.
3. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 81,0.
4. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,4.
5. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,04.
6. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування – 0,15.
7. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування – 0,3.
8. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 3,2.
9. Відсоток неуспішних викликів для міських викликів – 2,5.
10. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів – 96,0.
11. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів – 93,0.
12. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 0,3.
13. Відсоток з'єднувань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 93,0».