slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2015 році на Придніпровській залізниці вдалося зменшити кількість пошкоджень вантажних вагонів користувачами 17/2/2016

Протягом 2015 року на Придніпровській залізниці послідовно працювали над збереженням парку вантажних вагонів, а також профілактикою їх пошкоджень підприємствами-користувачами.

Зокрема, за цей період було здійснено 1872 перевірки промислових підприємств та портів, під час яких зафіксували 1104 випадків пошкоджень вантажних вагонів, що на 4,7% менше, ніж у 2014 році (1156 випадків).

За результатами перевірок до усунення виявлених недоліків було тимчасово закрито 216 стрілочних переводів, 223 під’їзних колії, 31 вагоноперекидач, 15 гіркових сповільнювачів та 25 грейферних кранів. До матеріальної та дисциплінарної відповідальності притягли 172 працівників підприємств-користувачів. Окрім того, упродовж 2015 року за активну роботу з виявлення пошкоджених вагонів було заохочено 325 придніпровських залізничників.

Торік вантажні вагони найчастіше зазнавали пошкоджень на під’їзних коліях промислових підприємств та портів - 1078 вагонів (або 97% загальної кількості). Серед «лідерів» - ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» (475 пошкоджених вагонів); ДП «Бердянський МТП» (83), ПАТ «ДМКД» (51), ПАТ «Інтерпайп ДніпроВтормет» (40), ПАТ «Запоріжсталь» (44) та інші.

Серед основних причин пошкоджень залізничники називають: сходження з рейок (28%), вивантаження магнітною шайбою (23%), порушення технічних умов під час виконання маневрових робіт (13%) або при навантаженні (11%).

Як зазначають у інспекції зі збереження вагонного парку, торік середня собівартість ремонту одного пошкодженого вагона зросла майже на 27% - до 4830 грн (проти 3813 грн у 2014 році). Утім, завдяки зусиллям залізничників, вдалося домогтися практично повного матеріального відшкодування магістралі витрат на відновлення вагонного парку, пошкодженого користувачами.

Ще однією проблемою збереження цілісності рухомого складу є розкрадання елементів та деталей вантажних вагонів. У 2015 році зловмисники розукомплектували 436 одиниць. Найбільш криміногенними станціями були П’ятихатки, Дніпродзержинськ-Лівобережний, Новоблочна та Гейківка. За фактами 124 розкрадань залізничники спрямували відповідні матеріали до правоохоронних органів, було відкрито 9 кримінальних проваджень.