slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2016 році кількість пасажирів з особливими потребами, які скористалися поїздами Придніпровської залізниці, зросла в 1,7 рази 23/3/2016

У січні-лютому 2016 року Придніпровська залізниця перевезла 172-х пасажирів з особливими потребами (за аналогічний період 2015 року – 100 осіб). У тому числі 21 раз до складу пасажирських поїздів включалися спеціальні вагони для перевезення інвалідів-візочників. Найбільш популярними напрямами серед пасажирів з особливими потребами у цей час були львівський, донецький та одеський.

У майже двократному зростанні серед пасажирів залізниці кількості людей з обмеженими фізичними можливостями на магістралі вбачають результат своєї роботи, покликаної зробити залізничну інфраструктуру доступнішою для пасажирів з особливими потребами.

Зокрема, для перевезення інвалідів-візочників магістраль активно задіює два свої спецвагони. Ці вагони мають більше за розміром купе для інвалідів та дозволяють пасажиру на інвалідному візку вільного пересуватися. Вони обладнані гідравлічними підіймачами, розширеними дверними проходами, тамбурами і спеціальними туалетами. Спецвагони включаються до складу пасажирських поїздів за попередніми заявками.

На вокзалах магістралі організовано роботу груп із надання допомоги людям з обмеженими фізичними можливостями, зокрема під час посадки в поїзди та висадки з них, доставки багажу тощо. До складу таких посадкових груп за потреби входять працівники медичних пунктів, чергові по вокзалах, старші квиткові касири, носії, працівники багажних відділень та інші. Інформацію про роботу груп розміщено на інформаційних стендах вокзалів, за допомогою гучномовного зв’язку пасажирів з обмеженими фізичними можливостями інформують про послуги та можливу допомогу в разі виникнення проблем чи за потреби.

Основні залізничні вокзали забезпечені інвалідними візками для обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями. У залах очікування спеціальними інформаційними табличками визначені місця відпочинку для таких пасажирів, визначено квиткові каси для їх позачергового обслуговування.

На залізниці також проводять фахову підготовку персоналу, навчаючи працівників пасажирського господарства засадам психології та правильного стилю спілкування з пасажирами з особливими потребами.

Нагадаємо, що ПАТ «Укрзалізниця» оголосило 2016-й роком створення належних умов для доступу маломобільних пасажирів до об’єктів залізничної інфраструктури.